مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل: تعداد ۱۶۵۰۰ نفر در بخش تعاون استان مشغول به کار هستند. به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل؛ بهروز رحیم‌زاده گفت: با عنایت به انتخاب شعار سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال‌زا، با […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل: تعداد ۱۶۵۰۰ نفر در بخش تعاون استان مشغول به کار هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل؛ بهروز رحیم‌زاده گفت: با عنایت به انتخاب شعار سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال‌زا، با تقویت نظام تعاونی در استان، اقتصاد و تولید بیش از گذشته رونق خواهد گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل شرکت‌های تعاونی را ابزار مشارکت مردم در عرصه اقتصادی، تولیدی و کارآفرینی توصیف کرد و افزود: در قالب همکاری‌های گروهی، دسته جمعی و تلاش مبتنی بر همگرایی سعی بر تأمین نیازمندی گروه‌های مختلف جامعه است تا حرکت‌ها به سمت یک تحول واقعی انسجام بیشتری پیدا کند.

وی با عنوان افزایش دو برابری تشکیل شرکت های تعاونی تصریح کرد: با تلاش های انجام شده و با تشکیل تعداد ۶۰ شرکت تعاونی در سال گذشته عملکرد این اداره کل نسبت به مدت مشابه در سال ۱۳۹۹ رشد دو برابری داشت.

رحیم زاده با اشاره به ایجاد ۱۶۵۰۰ فرصت شغلی در بخش تعاون استان اردبیل اضافه کرد: ۱۷ درصد اشتغال ایجاد شده در استان اردبیل مربوط به فعالیت شرکت‌های تعاونی است و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز سعی کرده در تحقق اهداف و برنامه‌های این شرکت‌ها کمک کار و یاریگر آنها باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: شرکت‌های تعاونی موفق و دارای تجربه با بهره‌مندی از ۲۵ درصد معافیت مالیاتی می‌توانند فعالیتشان را انسجام بیشتری بدهند.