به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اولین جلسه کمیته نظارت بر طرح های اشتغال روستایی و عشایری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل؛ اولین جلسه کمیته نظارت بر طرح‌های اشتغال روستایی با حضور معاون، هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان دستگاه‌های بخشی و بانک‌ها برگزار شد.
‍ یاسر عبداللهی عابد در ااین جلسه با عنوان اینکه در پرداخت هرگونه تسهیلات ارزان قیمت باید اهلیت سرمایه گذار لحاظ شود گفت: حمایت از سرمایه گذاران باید رویکرد اصلی تمامی دستگاه های اجرایی و بانک های عامل باشد.
وی با بیان انجام برنامه ریزی جهت کاهش فرایندهای زاید اداری در صدور مجوزهای کسب و کار افزود: دستگاه های اجرایی باید با پایش مستمر طرح های اقتصادی در حال اجرا آخرین وضعیت، سرعت اجرا و پیشرفت و مشکلات سرمایه گذاران را پیگیری کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل عنوان کرد: در این جلسه پرونده طرح ها و واحدهای اقتصادی که از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری تسهیلات بانکی دریافت کرده بودند مطرح و در رابطه با عدم پیشرفت مناسب اجرای طرح‌ها تصمیمات لازم اتخاذ شد.
وی ادامه داد: اعطای تسهیلات با توجه به رسته فعالیت‌های بومی استان و با ارزیابی اهلیت سرمایه‌گذاران و متقاضیان تسهیلات انجام شده و نظارت سه مرحله‌ای نیز همزمان با عطای تسهیلات انجام می‌شود.