مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی در کارگروه توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی استان اردبیل اعلام کرد: لزوم تامین زیرساخت های شهرک های صنعتی توسط دستگاه های خدمت رسان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: بر اساس قانون، کلیه دستگاه های خدمت رسان اعم از شرکت های آب، برق، گاز و […]

 

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی در کارگروه توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی استان اردبیل اعلام کرد:
لزوم تامین زیرساخت های شهرک های صنعتی توسط دستگاه های خدمت رسان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: بر اساس قانون، کلیه دستگاه های خدمت رسان اعم از شرکت های آب، برق، گاز و مخابرات ملزم به تامین زیرساخت های لازم تا درب ورودی واحدهای تولیدی هستند تا خللی در روند جذب سرمایه گذاری و افزایش تولید و اشتغال استان ایجاد نشود.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، محمد اهلی در کارگروه توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی استان، ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: فراهم کردن مقدمات حضور سرمایه گذاران در استان با تامین زیرساخت ها ممکن خواهد شد لذا در صورت غفلت در این امر مهم، موضوع جذب سرمایه گذاران به حاشیه خواهد رفت.
اهلی ادامه داد: بسترسازی برای تولید و اشتغال یک ضرورت لازم برای توسعه صنعتی است که تامین زیرساخت ها از جمله این بسترهاست.
وی افزود: به منظور توسعه شهرک های صنعتی، برنامه های این شرکت به صورت برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت طراحی و مدون شده است که برای رسیدن به اهداف مورد نظر، نیازمند تخصیص اعتبارات عمرانی و کمک دستگاه های خدمت رسان برای تامین زیرساخت ها هستیم.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: در خصوص توسعه اراضی شهرک های صنعتی نیز نیازمند توجه جدی به این موضوع مهم هستیم چرا که در اکثر شهرک های صنعتی استان، زمین قابل واگذاری به سرمایه گذاران یا به اتمام رسیده و یا در شرف اتمام است.