در آستانه دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) ؛ جلسه تبیین طرح هجرت برگزار شد در استانه میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) جلسه تبیین طرح هجرت (تعمیر و بازسازی مدارس توسط اردوی جهادی بسیج سازندگی) با حضور اعضای بسیج سازندگی استان در دفتر مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل برگزار شد. به گزارش تایماز […]

در آستانه دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) ؛

جلسه تبیین طرح هجرت برگزار شد

در استانه میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) جلسه تبیین طرح هجرت (تعمیر و بازسازی مدارس توسط اردوی جهادی بسیج سازندگی) با حضور اعضای بسیج سازندگی استان در دفتر مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش تایماز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل ؛ در این جلسه مهندس محمدی ادیب مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، گفت: بحث نگهداری فضای آموزشی جزو مهمترین مباحث و دغدغه مسئولان نوسازی مدارس و آموزش و پرورش است که باید متصدیان مدارس در راستای فرهنگ سازی و نیز در نگهداری اموال عمومی و بیت المال آموزش های لازم را بگذرانند.
محمدی ادیب افزود: ما باید یک روز در ایام هفته را روز نگهداری مدارس در سطح استان و حتی کشور تعریف کنیم و این امر باید آنقدر تکرار کنیم تا نهادینه شود.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بسیج سازنگی استان دو هزار ۲۰۰ گروه جهادی دارد و آموزش و پرورش استان نیز دو ۲۰۰ ساختمان مدرسه دارد یعنی برای هر مدرسه می شود یک گروه جهادی تعریف کرد و آن گروه بصورت دوره ای از مدرسه تعریف شده بازدید کرده و مشکلات آن مدارس را حل کنند که این عمل موجب فرهنگ سازی برای نسل آینده و مسئولان مدرسه می شود