حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در مرکز کنترل راه های استان به گزار مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل ، در راستای اجرای مصوبات کار گروه پیشگیری ، کنترل و کاهش تصادفات ، جلال آفاقی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با همراهی نماینده […]

حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در مرکز کنترل راه های استان

به گزار مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل ، در راستای اجرای مصوبات کار گروه پیشگیری ، کنترل و کاهش تصادفات ، جلال آفاقی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با همراهی نماینده دادستان مرکز با حضور در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از مرکز کنترل راه های استان بازدید نمودند.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان در حاشیه این بازدید گفت ؛ طبق گزارش واصله خوشبختانه امکانات و تجهیزات متنوعی شامل دوربین های نظارت تصویری ، ثبت تخلفات ، تردد شمار ، تابلوهای vms (اطلاع رسانی جاده ای) و سامانه هوشمند wim (توزین درحال حرکت) در راه های مواصلاتی استان نصب و راه اندازی شده است و تمامی اطلاعات ثبت شده آن ها به جهت وصل بودن به مراجع ذیربط، قابل بهره برداری می باشد .
هیات بازرسی دادگستری استان در دومین اقدام از مرکز جدید کنترل ترافیک شهر اردبیل در محل ساختمان شماره ۲ شهرداری اردبیل در خیابان مالک اشتر بازدید نمودند . این مرکز جدید در طبقه هشتم ساختمان فوق الذکر با مساحت ۱۵۰ متر مربع و با تجهیزات کاملاً بروز با پیشرفت پنجاه درصدی در حال ساخت می باشد که با قول مساعد مسئولان ذیربط تا شهریور ماه به بهره برداری خواهد رسید .
در راستای خدمت به مردم شریف استان با افتتاح این مرکز میزان کنترل های مدنظر ترافیکی و حتی نظارتی به نحو قابل توجهی افزایش خواهد یافت .