تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و قرآنی شهرداری اردبیل طی مراسمی با حضور رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و قرآنی شهرداری اردبیل(ایام ماه مبارک رمضان) در محل فرهنگسرای بانوان و خانواده شهرداری اردبیل تجلیل و تقدیر شد. بع گزارش پایگاه خبری تایماز نیوز؛ اباصلت ابراهیمی در این مراسم تصریح کرد: […]

تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و قرآنی شهرداری اردبیل

طی مراسمی با حضور رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و قرآنی شهرداری اردبیل(ایام ماه مبارک رمضان) در محل فرهنگسرای بانوان و خانواده شهرداری اردبیل تجلیل و تقدیر شد.

بع گزارش پایگاه خبری تایماز نیوز؛ اباصلت ابراهیمی در این مراسم تصریح کرد: در راستای تقویت فعالیتهای فرهنگی و قرآنی بیش از ده ها مسابقات و جشنواره های فرهنگی و برنامه های مختلف ویژه شهروندان اردبیلی و کارکنان مجموعه شهرداری اردبیل برگزار شد؛ که امروز به بیش از ۵۰ نفر از منتخبان و برگزیدگان این مسابقات جوایزی اهدا شد.

گفتنی است مسابقه مفاهیم قرآن(سوره انسان) ویژه کارکنان و خانواده شهرداری، پویش جزخوانی، پویش یک کار خوب و یک حال خوب، مسابقه اذان گویی و مسابقه «پویش حماسه حضور» از جمله این مسابقات فرهنگی و قرآنی اجرایی در ایام ماه رمضان بود.