به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر؛ مراسم تجلیل از خیر مدرسه ساز مقیم خارج از کشور اردشیر زارعی برگزار شد  به گزارش تایماز نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل؛ در این مراسم مهندس حسن محمدی ادیب مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل ضمن تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: […]

به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر؛

مراسم تجلیل از خیر مدرسه ساز مقیم خارج از کشور اردشیر زارعی برگزار شد

 به گزارش تایماز نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل؛ در این مراسم مهندس حسن محمدی ادیب مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل ضمن تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: من از عمل خداپسندانه شما خیرین تشکر میکنم و اعتقاد دارم عمل شما باقیات و صالحات و صدقه جاریه است و تا زمانی که دانش آموزان در مدارس احداثی شما مشغول تحصیل هستند شما اجر خواهید برد.

محمدی ادیب افزود: آقای زارعی عزیز علیرغم زندگی در خارج از کشور همیشه تعلق به وطن را از یاد نبرده و کارهای خیر بزرگی چون مدرسه سازی در شهر و استان خود انجام داده است بطوری که یک مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرک مخابرات اردبیل احداث می کنند که در حال حاضر از طبقه همکف آن استفاده می شود و طبه دوم هم تا مهر ماه سال جاری تمام خواهد شد و همچنین یک مدرسه ۳کلاسه در روستای زرگر بیله سوار در حال احداث دارند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل خاطر نشان کرد که ما همچنان نیازمند یاری شما عزیزان هستیم بخصوص در حاشیه شهر اردبیل و منطقه محروم سلمان آباد، تراکم دانش آموزی زیادی را در هر کلاس داریم که امیدواریم با مساعدت شما یک مجتمع بزرگ در آن منطقه احداث نماییم.

جواد قرآن نویس رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز نیز گفت: تاکنون ۴۱۰ مدرسه در قالب ۱۷۰۰ کلاس درس توسط خیرین احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

قرآن نویس افزود: در سطح کشور نیز ۳۰ درصد مدارس توسط خیرین احداث شده است. که اگر این همت خیرین نبود اکنون با چالش های بیشتری در حوزه آموزش و پرورش مواجه بودیم.

خیر مدرسه ساز اردشیر زارعی نیز خطاب به آقای حبیب اله امامی نمین که دیگر خیر مدرسه ساز در این مراسم بودند، گفت: من از افرادی مثل آقای امامی تشکر خاص دارم ایشان شخصیت بسیار قابل تحسینی دارند کسی که خانه خود را می فروشد برای ساخت مدرسه هدف بسیار والاتری دارند.

زارعی افزود: زندگی زوایا و ابعاد مختلفی دارد که مهم ترین بعد آن امید و آرزو و شادی می باشد. باید این انجمن های خیریه را در جامعه گسترش دهیم و امیدواریم قدر این آب و خاک را بدانیم.