کشف بالغ بر۲۸۷ تن شکر عرضه خارج از شبکه در اردبیل رامین صادقی رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل از عرضه خارج از شبکه ۲۸۷۳۴۷ کیلوگرم شکر در اردبیل خبر داد. وی یاد آور شد: موضوع گزارش واصله سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صمت استان، با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و بازرسین […]

کشف بالغ بر۲۸۷ تن شکر عرضه خارج از شبکه در اردبیل
رامین صادقی رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل از عرضه خارج از شبکه ۲۸۷۳۴۷ کیلوگرم شکر در اردبیل خبر داد.
وی یاد آور شد: موضوع گزارش واصله سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صمت استان، با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و بازرسین سازمان صمت در راستای کنترل بازار و برخورد با اخلالگران اقتصادی ، بلافاصله طی هماهنگی بعمل آمده از مکان مورد نظر بازرسی به عمل آوردند.
صادقی افزود: پس از بررسی های لازم با توجه به مغایرت آماری و عدم ثبت کالا در سامانه جامع تجارت، تخلف عرضه خارج از شبکه برای کارشناسان بازرسی این سازمان محرز گردید که ارزش کالا به مقدار ۵۱ میلیارد و ۷۲۲ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال بر آورد شده است و پرونده پس از تکمیل،جهت صدور رأی به تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تاکید کرد: برخورد با اخلال‌گران در بازار و محتکران کالاهای اساسی و موردنیاز مردم در دستور کار جدی سازمان صمت استان قرار گرفته است و مجموعه سازمان هر روز در دو شیفت کاری و حتی روزهای تعطیل بر بازار نظارت کامل دارند.
دکتر صادقی یادآور شد : شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را در زمینه‌ احتکار به سامانه ارتباطی ۱۲۴ اداره مشارکت های مردمی سازمان صمت ویا با شماره ۱۱۳ اداره کل اطلاعات دهند تا سریعآ به موضوع رسیدگی شود.