همزمان با هفته هلال احمر و صدمین سال تاسیس آن، جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم از خانواده شهدای امدادگر استان همزمان با مراسم تجلیل ۴۹۰ شهید امدادگر سراسر کشور که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، در این مراسم که صبح ۲۲ اردیبهشت […]

همزمان با هفته هلال احمر و صدمین سال تاسیس آن، جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم از خانواده شهدای امدادگر استان همزمان با مراسم تجلیل ۴۹۰ شهید امدادگر سراسر کشور که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، در این مراسم که صبح ۲۲ اردیبهشت با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه “شهید قلب تاریخ است” تصریح کرد: شهدا با اهدای خون خود به ما درس وطن‌ دوستی و ولایت مداری دادند.
ضربی ادامه داد: خدمات، ایثارگری ها و فداکاری‌های شهدا با هیچ چیزی قابل جبران نیست اما ما بر خود وظیفه می‌دانیم هر سال چند بار با خانواده شهدا دیدار و گفتگویی داشته باشیم.
وی بیان کرد: شهدای امدادگر حتی در جبهه های جنگ هم کمک به همنوعان را فراموش نکردند.
این مسئول اظهار کرد: باید همه ما در تمام روزها و ساعت ها، شهدا را الگوی خود بدانیم و در راستای شادی روح آن ها بیش از پیش تلاش کنیم.