به گزارش تایماز نیوز به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان اردبیل، حامد رضایی در جلسه شورای پژوهش اداره کل بهزیستی استان اردبیل گفت: اجرای طرح های پژوهشی این سازمان در راستای کاهش مشکلات سازمان و یافتن راه کارهای نوآورانه برای حل آن صورت می گیرد. وی با اشاره به خاتمه اجرای دو طرح پژوهشی […]

به گزارش تایماز نیوز به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان اردبیل، حامد رضایی در جلسه شورای پژوهش اداره کل بهزیستی استان اردبیل گفت: اجرای طرح های پژوهشی این سازمان در راستای کاهش مشکلات سازمان و یافتن راه کارهای نوآورانه برای حل آن صورت می گیرد.

وی با اشاره به خاتمه اجرای دو طرح پژوهشی در سال ۱۴۰۰ توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان گفت: تلاش این اداره کل بر این است که طرح ها توسط افراد علاقمند و خلاقی صورت گیرد که بتوانند باری از دوش مسائل بردارند.

رضایی با تأکید بر انتخاب طرح های سال جدید بر اساس رویکردهای مسئله محور گفت: تأمل در مسائل اجتماعی یکی از رسالت های حوزه های دانشگاهی و اندیشه ورزی بوده و در این راستا این اداره کل نیز با بهره گیری توأم از اندیشه بومی و تلاش جهادی در پی کاهش مشکلات استان و افزایش بازدهی خدمات اجتماعی ارائه شده به مردم شریف استان است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان خاطر نشان کرد: در جلسه شورای پژوهشی این سازمان ده موضوع مورد بررسی قرار گرفتند که عناوین منتخب برای تصویب به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارائه شده و در نهایت از طریق فراخوان به محققان خلاق سپرده خواهد شد.