رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان اردبیل برگزار شد. به گزارش حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل، داود شایقی اظهار کرد: نهمین آزمون متمرکز استخدامی ویژه مشاغل اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با حضور ۸ هزار و ۴۴ […]

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان اردبیل برگزار شد.
به گزارش حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل، داود شایقی اظهار کرد: نهمین آزمون متمرکز استخدامی ویژه مشاغل اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با حضور ۸ هزار و ۴۴ داوطلب برگزار شد و بخشی از آزمون نیز فردا در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود
وی خاطرنشان کرد: از سهمیه امسال استخدام دستگاه های اجرایی استان اردبیل ۳۷۰ نفر مربوط به آموزش و پرورش است که امروز و فردا شاهد برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش هستیم.
شایقی با بیان اینکه سهمیه استخدامی دستگاه های اجرایی استان اردبیل در سال جاری ۴۲۲ نفر است، خاطرنشان کرد: بیشترین سهمیه مربوط به آموزش و پرورش است که آزمون استخدامی این نهاد در حال برگزاری است تا تکلیف استخدام این تعداد نیروی انسانی جدید در آموزش و پرورش استان اردبیل مشخص شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: آزمون سایر رشته های شغلی دستگاه های اجرایی که ۵۲ سهمیه استخدامی را شامل می شود ۳۱ تیرماه سال جاری با همت سازمان سنجش برگزار خواهد شد.
شایقی بیان کرد: مابقی استخدام ها مربوط به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، بهزیستی، مرکز تحقیقات کشاورزی، منابع طبیعی، اقتصاد و دارایی و جهاد کشاورزی است.
وی ادامه داد: امیدواریم با جذب این نیروها پس از مراحل اداری و گزینشی بخشی از کمبود نیرو در این دستگاه ها برطرف شده و نیروهای جدید جایگزین نیروهای بازنشسته و خروجی دستگاه های اجرایی شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل با بیان اینکه آزمون روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت برگزار می شود، تصریح کرد: حوزه های محل آزمون اردبیل، پارس آباد، خلخال و مشگین شهر می باشد که سازمان سنجش آموزش کشور مجری این آزمون است.
شایقی اظهار کرد: با اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش مراحل انجام مصاحبه، گزینش و صدور شماره مستخدم انجام می شود.