فینال مسابقات و مراسم اختتامیه فوتسال جام رمضان(یادواره سه هزار و ۴۰۰ شهید اردبیل) برگزار شد با انتخاب تیم های برتر فوتبال محلات اردبیل و با استقبال بینظیر بازیکنان و تماشاگران مراسم اختتامیه فوتسال جام رمضان در اردبیل برگزار شد. رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: فینال مسابقات و مراسم اختتامیه فوتسال جام رمضان(یادواره […]

فینال مسابقات و مراسم اختتامیه فوتسال جام رمضان(یادواره سه هزار و ۴۰۰ شهید اردبیل) برگزار شد
با انتخاب تیم های برتر فوتبال محلات اردبیل و با استقبال بینظیر بازیکنان و تماشاگران مراسم اختتامیه فوتسال جام رمضان در اردبیل برگزار شد.
رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: فینال مسابقات و مراسم اختتامیه فوتسال جام رمضان(یادواره سه هزار و ۴۰۰ شهید اردبیل) روز یکشنبه با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل، رئیس شورای شهر، اعضای شورای شهر مسئولان و مدیران شهری در سالن یادگار امام (ره) برگزار شد.
وی ضمن تقدیر از شهردار و اعضای شورای شهر اردبیل در حمایت از برگزاری این مسابقات گفت: سالن یادگار امام (ره) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل،در ایام ماه مبارک رمضان هر روز میزبان بیش از ۴۰۰ نفر از ورزش دوستان اردبیل ( تیم ها و تماشاگران) بود که این رویداد ورزشی زمینه ارتقا نشاط اجتماعی در بین جوانان و نوجوانان است.
ابراهیمی با اینکه توسعه ورزش شهروندی و ورزش محلات از جمله رویکردهای اصلی این سازمان است، افزود: در این مسابقات بیش از ۴۰ تیم از محلات اردبیل حضور داشتند که تیم های صبای اردبیل، شهدای جناقرد و نورهشتم در رده جوانان، بیمه دانا، صبا و نیکان اردبیل در رده نوجوانان و تیم خانه احسان در رده نونهالان به ترتیب مقام اول، دوم و سوم را کسب کردند.
در این مراسم به تیم های منتخب اخلاق در رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان (ستارگان اردبیل، علم و ادب و خانه احسان) نیزکاپ اخلاق اهدا و همچنین به مناسبت روز کارگر از کارگران تلاشگر این رویداد ورزشی تجلیل و تقدیر شد.