به همت اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل صورت گرفت از کارآفرینان برتر استان اردبیل تجلیل شد جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان اردبیل با حضور دکتر اسماعیلی رئیس کمیسیون امور مجلس، مهندس بدری عضو هییت رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، دادستان مرکز استان، معاونت امور اقتصادی استانداری، مدیران و جمعی از کارفرمایان استان […]

به همت اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل صورت گرفت

از کارآفرینان برتر استان اردبیل تجلیل شد

جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان اردبیل با حضور دکتر اسماعیلی رئیس کمیسیون امور مجلس، مهندس بدری عضو هییت رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، دادستان مرکز استان، معاونت امور اقتصادی استانداری، مدیران و جمعی از کارفرمایان استان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل، افشین شیرزاده در جشنواره تجلیل از کارآفرینان نمونه گفت:با ارج نهادن به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری، این سازمان ضمن مسئولیت دار بودن وظیفه اجراء، تعمیم و گسترش انواع بیمه های اجتماعی، نقشی اساسی در پشتیبانی و صیانت از عوامل تولید را بر عهده دارد در جهت افزایش نیروها همچنین حمایت و حمایت از جامعه کارفرمایی استان، ۶ نفر از کارآفرینان را به عنوان چهره برتر حوزه کارآفرینی استان اردبیل انتخاب کردند و یک نفر از آنها به عنوان کارفرمای برگزیده در استان اردبیل انتخاب شدند. سطح ملی به سازمان مرکزی معرفی شد.
وی افزود : شاخص تعیین کارآفرین نمونه سالجاری بر اساس عملکرد کارآفرینان از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان آن در نظر گرفته شده بود .
مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه در حدود ۱۸ هزار نفر کارفرما تحت پوشش این اداره کل می باشد اظهار داشت :کارفرمایان یکی از اصلی ترین سازمان های شرکای اجتماعی است که بخش اعظمی از سازمان هستند، جهت تامین منابع تامین می کنند و با پرداخت ۲۳٫ درصد حق بیمه و به عبارتی سه چهارم مبلغ حق بیمه، نقش بسزایی در تامین منابع سازمان را دارند.
وی افزود : ماهیانه به بیش از ۴۴ هزار نفر مستمری، مبلغی در حدود ۲۰ میلیارد تومان حقوق بازنشستگی در سطح استان اردبیل بدون پرداخت می شود.
وی ادامه داد: در جهت شرایط حال کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران، مجوز ایجاد شعبه ۳ اردبیل در محلات سیزده گانه اخذ و در ماهها پیش افتتاح خواهد شد.
افشین شیرزاده با بیان اینکه شرکت و ارتباط اداره کل تامین استان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولین استانی و شریک اجتماعی در سطح خوبی می باشد اظهار داشت: با همکاری نمایندگان محترم مجلس، مدیران استانی، کارآفرینان با سازمان تامین اجتماعی، شاهد خدمات مناسب به ذینفعان سازمان شناسایی بود.
در ادامه سید عبدا..طباطبایی ، دادستان اردبیل در جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت : جمعیت نصف استان اردبیل تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی می باشد.
وی افزود : ما نیز در جلسات جلسات و گفتگوی دولتی و بخش خصوصی، بیشتر متقاضیان و کارفرمایان، بیمه ای، بانکی و مالیاتی است تا شرایط مطلوبی را در حمایت از حوزه کارگری و کارفرمایی داشته باشند که این جلسات را به حمایت برسانند. و تولید کننده می شود.
در ادامه دکتر اسماعیلی ، رئیس کمیسیون امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر ضمن تقدیر از این اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: در استان اردبیل کارآفرینان و سرمایه گذاران بسیاری در زمینه اشتغالزایی و رشد اقتصادی منطقه تلاش می کنند. حمایت از آنها باید یک اولویت مورد توجه دستگاه های اجرایی و سازمان ها قرار گیرد.
وی افزود: دولت و مجلس مصمم از کارآفرینان و سرمایه گذاران در جهت رشد اقتصادی، ایجاد و توسعه واحدهای تولیدی حمایت کند.
سپس مهندس بدری، عضو هییت رئیسه کمیسیون عمران مجلس ضمن تقدیر از استان های انجام شده در اداره کل تامین اردبیل گفت: در سایه جستجو و پیگیری های آقای شیرزاده، مدیرکل تامین اجتماعی استان، مهم از قبیل اجرای هتل ۵ ستاره در سرعین، اخذ مجوز تاسیس شعبه ۳ تامین اجتماعی و….انجام شده است .
وی افزود: اداره کل تامین اجتماعی استان درجهت اجرای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال ۱۴۰۰ “تولید،پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” و خدمت بی منت به جامعه خدام کارفرمایی، کارگری، بیمه شدگان و مستمری بگیران را سرلوحه فعالیت های خود قرار می دهند. داده است.
وی افزود : مجلس حامی تامین اجتماعی در کشور در جهت خدمت به کارفرمایان و کارگران و بازنشستگان می باشد.
وی افزود : تامین اجتماعی به عنوان یکی از ابزارهای اصلی رشد و تعالی جامعه نقش موثری در رشد اقتصادی و پایداری عدالت اجتماعی دارد.
اسامی کارآفرینان که امتیازات برتر را کسب کردند و به عنوان کارآفرین نمونه استان معرفی شدند به شرح زیر است :
در سطح یک،آقای کمال فتحی بیطرف، کارگاه کارگاه شرکت آرتاپان- مهندس گنجی، شرکت سازنده آرتاویل تایر
در سطح دو -آقای هوشیار عزیزی، مدیرخدمات. بین رفاهی راهی سحر–محمد امیری احمد، مدیرکارگاه آکام فلز سوله
در سطح سه آقای : سلیمان قدیرزاده، مدیرکارگاه تولید سرکه چوب
در سطح چهارآقای علی نجفی، مدیرکارگاه کابینت سازی
ضمنا در سطح یک آقای کمال فتحی بیطرف، شیخ شیخ، شرکت آرتاپان نیز به عنوان کارفرمای منتخب ملی جهت شرکت در همایش کارآفرینان نمونه ای که با حضور عالی رتبه کشور برگزار خواهد شد معرفی خواهد شد.
در این جشنواره از ۶ نفر از کارآفرینان استان اردبیل با اهداء لوح تقدیر، جوایز و تندیس تجلیل شد. همچنین در این مراسم دو نفر از کارآفرینان نمونه طی سخنانی از خدمات سازمان تامین اجتماعی تقدیر کردند.