شهردار اردبیل در مراسم رونمایی از کتاب‌های فوتبال اردبیل و خاطرات فوتبالی به قلم نادر پرستار، که در سالن بیضاء کتابخانه شهید مطهری و در گرامیداشت سالروز درگذشت بزرگ‌مرد فوتبال اردبیل مرحوم مقصود بایرامی برگزار شد، در سخنانی از تلاش مجموعه مدیریت شهری برای احیاء تیم فوتبال شهرداری اردبیل خبر داد. به گزارش مدیریت ارتباطات […]

شهردار اردبیل در مراسم رونمایی از کتاب‌های فوتبال اردبیل و خاطرات فوتبالی به قلم نادر پرستار، که در سالن بیضاء کتابخانه شهید مطهری و در گرامیداشت سالروز درگذشت بزرگ‌مرد فوتبال اردبیل مرحوم مقصود بایرامی برگزار شد، در سخنانی از تلاش مجموعه مدیریت شهری برای احیاء تیم فوتبال شهرداری اردبیل خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل، محمود صفری در این آئین اظهار کرد: براساس مصوبه‌ای که امسال تصویب شده، تیم‌داری در رشته فوتبال برای شهرداری ها منعی ندارد و این درحالی بود که پیش از این قانون اجازه تیم‌داری به شهرداری نمی‌داد.

صفری با اذعان به اینکه طبق مصوبه جدید این امکان برای شهرداری فراهم شده تا دوباره به تیم‌داری در رشته ورزشی فوتبال بازگردد، تاکید کرد: بحث تیم‌داری شهرداری اردبیل در رشته فوتبال در بودجه سال ۱۴۰۱ که قرار است به شورای شهر تقدیم شود قید شده است و شهرداری برای تحقق این موضوع مصمم است.

شهردار اردبیل تصریح کرد: حضور مجموعه شهرداری در بحث تیم‌داری به تنهایی کافی نیست و نیاز است اداره کل ورزش و جوانان استان و تمامی دست اندرکاران و پیشکسوتان فوتبال اردبیل پای کار باشند تا یک‌دل و هم‌صدا تیم فوتبال شهرداری اردبیل دوباره به روزهای اوج خود برگردد.