در نتایج سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی کشور؛ مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل در سطح ۲ مراکز علمی کاربردی کشور قرار گرفت ایسنا/اردبیل مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل از سطوح ۲ تا ۴ مراکز علمی کاربردی کشور موفق به کسب سطح ۲ در بین مراکز علمی کاربردی کشور شد .  امید علاف […]

در نتایج سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی کشور؛

مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل در سطح ۲ مراکز علمی کاربردی کشور قرار گرفت

ایسنا/اردبیل مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل از سطوح ۲ تا ۴ مراکز علمی کاربردی کشور موفق به کسب سطح ۲ در بین مراکز علمی کاربردی کشور شد .

 امید علاف اکبری با بیان این مطلب اظهار کرد: بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور سطح بندی مراکز علمی کاربردی در سال ۱۴۰۰در چهار سطوح یک تا چهار برگزار شد که هیچ کدام از مراکز علمی کاربردی کشور در سطح یک نبوده و مراکز در سطوح ۲ تا ۴ سطح بندی شده اند که مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل در سطح ۲ قرار گرفته است .

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل ادامه داد: بنابر همین گزارش با توجه به ارزیابی اخیر که برای چهارمین سال متوالی انجام شده است ۴۸۷ مرکز مشمول، بر اساس زمان آغاز فعالیت و تعداد دانشجو شناسایی و ارزیابی شدند .

علاف اکبری گفت: بنابر نتایج اعلام شده از کل مراکز آموزش علمی کاربردی کشور ۲۲۰مرکز در سطح دو، ۲۴۱ مرکز در سطح سه و ۲۶ مرکز در سطح چهار قرار گرفتته اند. که مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل در سطح دو قرار گرفته است .

یادآور می شود؛ از ۱۲ مرکز آموزش علمی کاربردی فعال در استان اردبیل ۵ مرکز در سطح ۲ قرار دارند که مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل جزو این ۵ مرکز است .