مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل؛

وظیفه آموزش و پرورش رساندن انسان به حیات طیبه 

  پرینت
وظیفه آموزش و پرورش رساندن انسان به حیات طیبه 
شناسه خبر : 13452 | تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در آیین تجلیل از برگزیدگان طرح ها و برنامه های معاونت آموزش ابتدایی با تقدیر از عوامل اجرایی برنامه های متنوع این حوزه گفت: وظیفه آموزش و پرورش رساندن انسان به حیات طیبه است.

تایماز نیوز| به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل؛ کلام اله صفری در جمع برگزیدگان طرح ها و برنامه های آموزش ابتدایی با تاکید بر اهمیت حفظ منزلت معلم در جامعه اظهار داشت: تکمیل و به روز رسانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با رویکرد ارتقای جایگاه دستگاه تعلیم و تربیت و حفظ منزلت معلم در جریان است.

صفری همچنین با تاکید بر این که وظیفه آموزش و پرورش رساندن انسان به حیات طیبه است گفت: در حال حاضر اولویت اصلی با شناسایی و رفع چالش ها و تنگنا ها می باشد و این مهم جز با تحکیم پیوند های عاطفی و روابط اعتماد محور امکان پذیر نخواهد بود. همچنین در این راستا مبارزه با تفکرات پوسیده و خشک مدیریتی از راهبرد های مهم می باشد.

وی افزود: برای حرکت در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیازمند یک فهم مشترک هستیم و باید ادبیاتی مبتنی بر راهبرد ها و سیاست های وزارت آموزش و پرورش داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در بخش دیگری اظهار داشت: تمامی برنامه ها، دستورالعمل ها و بخشنامه ها مبتنی بر رفع تبعیض ها و گشترش عدالت آموزشی است و از جمله اقدامات شاخص انجام شده در این موضوع سامانه ای شدن ثبت نام دانش آموزان، تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور و تصحیح اوراق امتحانی است که نوید بخش ارتقای کیفی آموزش و پرورش است.

معاون آموزش ابتدایی استان اردبیل مطرح کرد؛

رویکرد حوزه آموزش ابتدایی حذف طرح ها و برنامه های نمایشی و غیر اثر بخش است

معاون آموزش ابتدایی استان در آیین تجلیل از برگزیدگان طرح ها و برنامه هایی معاونت آموزش ابتدایی با تاکید بر اینکه اولویت با اجرای طرح های اثر بخش در ارتقا کیفیت فرایند یاددهی و یادگیری است اظهار داشت: رویکرد معاونت آموزش ابتدایی حذف طرح ها و برنامه های نمایشی و غیر اثر بخش است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل به نقل از منطقه سرعین؛ وحید خدابنده در همایش تجلیل از برگزیدگان طرح ها و برنامه های معاونت آموزش ابتدایی ” اسوه های تلاش ” که در شهرستان سرعین برگزار شد؛ اظهار کرد: حرکت رو به رشد حوزه آموزش ابتدایی در ابعاد مختلف در طول سال تحصیلی گذشته در سایه همدلی و انسجام تمامی دست اندرکاران و تلاشگران این حوزه رقم خورد که جای قدردانی دارد.

خدابنده با بیان اینکه این آیین برای اولین بار درسطح استان بصورت متمرکز برگزار می شود؛ تصریح کرد: این طرح در اصل نمادی برای گسترش فرهنگ قدردانی، ارزش گذاری و تکریم تلاشگران حوزه آموزش ابتدایی استان است که در ۱۱ شاخص برگزار می گردد.

وی در ادامه ضمن تشریح جزئیاتی از فعالیت ها و برنامه های معاونت آموزش ابتدایی در سال تحصیلی گذشته افزود: تمامی این برنامه ها با هدف ارتقا کمی و کیفی فرایند تعلیم و تربیت به ویژه در بحث توانمند سازی نیروی انسانی و ارتقا سطح پوشش تحصیلی اجرا شد.

برچسب ها
اخبار مشابه
خانه‌های محیط زیست برتر کشور مشخص شدند
با تعطیلی خارج از ضوابط صنوف برخورد شود
تعطیلی شنبه‌ها در مجلس رأی آورد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.