همزمان با آغاز دور سوم سفرهای شهرستانی استاندار اردبیل، سیدحامد عاملی به همراه جمعی از مدیران استانی از ناحیه صنعتی پارس‌آباد بازدید و به بررسی و حل مشکلات واحدهای تولیدی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تایمازنیوز، در این بازدید مشکلات زیرساختی ناحیه صنعتی پارس‌آباد از قبیل؛ افت فشار آب، تامین آب شرب و آب صنعتی، مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه، اتصال به فیبر نوری و افزایش ظرفیت برق‌رسانی مورد بررسی قرار گرفت و در جهت حل این مشکلات، دستورات لازم از سوی استاندار اردبیل به مدیران استانی صادر شد.
در حاشیه این بازدیدها، سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل برنامه ملاقات مردمی با سرمایه گذاران داشت که وی در این برنامه ملاقات مردمی، ضمن استماع درخواست‌های جمعی از واحدهای تولیدی، به مشکلات آنان نیز رسیدگی و پاسخ گفت.
روح‌اله برادران حیدری در این خصوص اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم و جدی این شرکت، رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای صنعتی است که با برگزاری این بازدیدها و برنامه‌های ملاقات، تلاش خواهیم کرد تا ضمن استماع درخواست‌های واحدهای تولیدی و کاهش بروکراسی‌های اداری، بدون هیچ‌گونه واسطه‌ای مشکلات آنان بررسی و در سریعترین زمان ممکن مرتفع شود.
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تلاش تمامی مجموعه این شرکت برای تامین زیرساخت‌ها و افزایش سطح رضایتمندی سرمایه‌گذاران خبر داد و افزود: با اقدامات توسعه‌ای و اجرای پروژه‌های عمرانی متعددی که در شهرک‌های صنعتی اجرا می‌شود، خوشبختانه امروز شاهد بهبود زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی هستیم.
وی تصریح کرد: با همکاری تمامی مسئولان استان تلاش خواهیم کرد تا بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری در استان فراهم شود که البته نقش شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک شرکت توسعه‌ای در فرآیند صنعتی شدن استان می‌تواند بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.
شایان ذکر است شهرستان پارس‌آباد دارای دو شهرک و ناحیه صنعتی است. شهرک صنعتی پارس‌آباد با مساحت ۱۴ هکتار و ناحیه صنعتی پارس‌آباد با مساحت ۱۰۰ هکتار به عنوان دو مرکز مهم صنعتی این شهرستان محسوب می شوند.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل