مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: با توجه به افزایش بیش از حد دمای هوا در فصل تابستان، کارکنان انبارهای نفت مرکز و شهرهای شمال و جنوب استان اردبیل بطور مستمر عملیات تامین و توزیع فرآورده های نفتی را بی وقفه انجام میدهند.

شرکت نفت اردبیل

 

 

به گزارش  تایماز نیوز سید حجت مدنی گفت: در فصل تابستان همزمان با افزایش گرما، افزایش ترددها و براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان در چند روز اخیر دمای ۳۸ درجه در شهرهای استان به ثبت رسیده و در این هوای گرم طاقت فرسا کارکنان عملیاتی انبارهای نفت مشغول سوخترسانی هستند.

مدنی افزود: با توجه به شروع تعطیلات تابستانی و کمرنگ شدن ویروس کرونا، پیش بینی میشود امسال شاهد این خواهیم بود که مصرف سوخت فرآورده های نفتی و CNG در طول تعطیلات تابستانی نسبت به روزهای عادی افزایش یابد.

مدنی گفت: در این روزهای گرم تابستان که مصرف برق نیز شیب تند به خود گرفته، تامین سوخت نیروگاه های تولید برق منطقه در اولویت قرار دارد.

وی تصریح کرد: در پی افزایش دما و گرم شدن بیش از حد هوا شهروندان عزیز در رابطه با نگهداری مواد سوختی از قبیل بنزین و غیره… داخل ظروف اکیدا خودداری نمایند تا شاهد حوادث ناگوار مانند انفجار در داخل و خارج وسایل نقلیه نباشیم.

منبع : روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل