رئیس اتاق بازرگانی اردبیل در دیدار با اعضای هیات تجاری عراق: توسعه تعاملات تجاری با کشورهای اسلامی بویژه عراق از الویت‌های اقتصادی مهم ایران است همزمان با اولین‌ روز از حضور هیات تجاری کشور عراق در استان به میزبانی اتاق بازرگانی اردبیل، بیش از ده واحد از صنایع استان در شهرک‌های صنعتی اردبیل بازدید و […]

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل در دیدار با اعضای هیات تجاری عراق:

توسعه تعاملات تجاری با کشورهای اسلامی بویژه عراق از الویت‌های اقتصادی مهم ایران است

همزمان با اولین‌ روز از حضور هیات تجاری کشور عراق در استان به میزبانی اتاق بازرگانی اردبیل، بیش از ده واحد از صنایع استان در شهرک‌های صنعتی اردبیل بازدید و زمینه های همکاری بررسی و رایزنی شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اردبیل، حسین پیرموذن در بدو ورود این هیات ضمن استقبال رسمی، توسعه تبادلات تجاری مشترک ایران و عراق در حوزه های مختلف را با اهمیت خواند و خواستار استمرار اعزام هیات های تجاری دو طرف شد.

وی با بیان اینکه حضور این هیات بلند پایه تجاری در اردبیل بسیار مهم بوده افزود: توسعه تعاملات تجاری با کشورهای اسلامی بویژه عراق از الویت‌های اقتصادی مهم ایران است که در آینده شاهد افزایش همکاری‌های مشترک خواهیم بود.

وی افزود: همچنین باید توجه داشت که حضور هیات های تجاری در نقاط مختلف کشور، حمایت و پشتیبانی از تولید داخل و با هدف اشتغال آفرینی است.