با حضور بیش از هزاران دهه نودی اردبیلی در شورابیل، نماهنگ «سلام فرمانده» همخوانی و دهه نودی‌های این شهر حسینی یک دل و یکصدا نوای «عشق جانم امام زمانم» سردادند.

 

به گزارش تایماز نیوز، همایش دهه نودی های شهرحسینی اردبیل امروز با حضور بیش از هزاران دهه نودی وحضور «حاج ابوذر روحی» مداح و خواننده گروه ماح(ما ملت امام حسینیم) برگزار و نوای «سلام فرمانده» در شورابیل طنین انداز شد.
اباصلت ابراهیمی رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل در این مراسم گفت: امروز همخوانی سرود انقلابی سلام فرمانده توسط دهه نودی های ایران اسلامی نماینگر جلوه جدیدی از انقلاب اسلامی است که امروز دهه نودی ها ثابت کردند حامیان اصلی این نظام و انقلاب و حافظان پرچم مقدس ایران اسلامی هستند.
وی ضمن تبریک دهه کرامت افزود:حضور مردم ولایتمدار اردبیل در این همایش بزرگ نشان از ادای احترام، دوستداری و ابراز ارادت قلبی به آقا امام زمان(عج)،مقام معظم رهبری و سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.
رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل ادامه داد: هدف از اجرای این همایش پیمان و بیعت نونهالان و نوجوانان این مرز و بوم با آرمانهای مهدوی و انقلابی بود که خوشبختانه با استقبال بینظیر مردم ولایتمدار اربیل این همایش برگزار شد.
ابراهیمی با بیان اینکه تولید این اثر هنری و هویت بخشی قابل تقدیر و تحسین است؛ افزود: نماهنگ آذری این سرود انقلابی نیز در اردیبل تولید شد که همزمان با این همایش رونمایی شد.
وی همچنین در این همایش گفت: امروز ما مفتخر به یک گردهمایی و محفل حماسی در اردبیل شدیم که نشانه ای از عزم راسخ مردم اردبیل برای حفظ و صیانت از آرمانهای انقلاب اسلامی بود.