صدیف بدری در مراسم استانی “زنگ سپاس از معلم” که در دبیرستان آیت‌الله مروج(ره) محله وحدت برگزار شد، بر ضرورت تغییر نگاه مسؤولان به امر توسعه آموزش و پرورش از نگاه هزینه‌ای به نگاه سرمایه‌ای تأکید کرد. وی اظهارکرد: اگر پس از اتمام دوران جنگ تحمیلی اصل برنامه‌های ما به سمت آموزش و پرورش متمرکز […]

صدیف بدری در مراسم استانی “زنگ سپاس از معلم” که در دبیرستان آیت‌الله مروج(ره) محله وحدت برگزار شد، بر ضرورت تغییر نگاه مسؤولان به امر توسعه آموزش و پرورش از نگاه هزینه‌ای به نگاه سرمایه‌ای تأکید کرد.

وی اظهارکرد: اگر پس از اتمام دوران جنگ تحمیلی اصل برنامه‌های ما به سمت آموزش و پرورش متمرکز می‌شد و برنامه‌ریزی لازم برای اصلاح پیش‌نیازهای تعلیم و تربیت داشتیم، امروز با مشکلات کنونی مواجه نبودیم.

بدری افزود:داشتن نگاه سرمایه‌ای به مقوله آموزش از آن جهت حائز اهمیت است که اگر دانش‌آموز در تحصیلات مبتدی ضعیف باشد در مراحل بعدی هم در جامعه با مشکل مواجه خواهیم شد بنابراین با وزارت آموزش و پرورش صحبت کرده‌ایم که دربرنامه هفتم توسعه، بایدمشکلات حوزه آموزش و پرورش باجدیت درنظر گرفته شود و بحث رتبه بندی معلمان را هم با جدیت پیگیر هستیم.

بدری باانتقاد ازبرخی کم‌توجهی دولت ها به بحث همسان‌سازی حقوق فرهنگیان گفت: تلاش می‌کنیم دغدغه فرهنگیان به‌خصوص درمناطق کم برخوردار شهراردبیل را نیز در بحث احداث مدارس جدید، مرتفع کنیم.