کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: سند توسعه استان اردبیل باید بر مبنای آمایش سرزمینی تدوین و الگوهای درست توسعه شهرستان ها بر همین مبنا تعریف شود.

تایماز نیـوز | غفور پاکنهاد در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در این سند در کنار راهکارهای منطقی رونق تولید، افزایش ظرفیت اشتغال و بهبود معیشت مردم باید ارتقای جایگاه ملی و مذهبی اردبیل مورد توجه قرار گیرد تا هویت این دیار مخدوش نشود.
وی خاطرنشان کرد: این سند منطبق بر سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه هفتم توسعه محور کار مدیران و پیگیری نمایندگان مجلس خواهد بود تا در یک بازه زمانی مشخص بتوان دغدغه ها و مشکلات این استان را با کار و تلاش و پیگیری مستمر برطرف کرد.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس که به فرموده امام راحل در راس امور است به نمایندگان توانمند، متخصص و کارآمد نیاز دارد تا با حضور در این رکن رکین نظام اسلامی بتواند به نفع مردم و توسعه کشور تصمیم گیری کرده و از ورود به حوزه های حاشیه ای و غیر ضرور پرهیز کند.
پاکنهاد بیان کرد: شاخصه های توسعه ای استان اردبیل در حوزه های کشاورزی، گردشگری، صنعت و معدن و خدمات تعریف می شود و در هر شهرستان به تناسب ظرفیت های توسعه ای باید برنامه ریزی دقیق و قابل ارزیابی و سنجش را انجام داد تا مردم به صورت ملموس آثار این توسعه و تحول را به عینه مشاهده کنند.
وی گفت: در این چهار دهه به رغم همه پیشرفت ها استان اردبیل که مولود انقلاب است علیرغم داشتن نیروی انسانی توانمند و متخصص از قافله توسعه متوازن عقب مانده که در برنامه هفتم توسعه و همراهی قوای سه گانه کشور می توان با انسجام و همگرایی بیشتر این عقب ماندگی ها را جبران کرده و به بهبود شرایط موجود کمک کرد.
انتهای پیام