شهردار اردبیل گفت: بعد از ۱۸ سال شهرک‌های ولیعصر، کوثر و دادگستری از طریق میدان مرحوم موذن‌‌زاده به پل نیایش وصل شدند.

تایماز نیوز | محمود صفری از پایان چشم انتظاری ۱۸ ساله‌ خبر داد و گفت: بعد از سالیان متمادی و در راستای تهسیل در عبور و مرور شهرک‌های ولیعصر، کوثر و دادگستری از طریق میدان موذن‌راده به کمربندی و پل نیایش وصل شدند.

وی افزود: اتصال شهرک ولیعصر به میدان مرحوم سلیم موذن‌زاده اردبیلی در ادامه اجرای فاز دوم پروژه پل نیایش پس از تکمیل زیرگذر، تملک املاک معارض در مسیر با اجرای قانون ماده۹ قانون انجام به مرحله اجرا رسید.

شهردار اردبیل تصریح کرد: رفاه حال شهروندان و پاسخ مطالبه مردم همواره اولویت شهرداری و شورای اسلامی شهر بوده‌است که خوشبختانه حال بعد از ۱۸ سال شاهد تحقق خواسته‌ی شهروندان شدیم و قطعا خواسته‌ها و مطالبات شهروندان به مروز زمان و با اولویت بندی انجام خواهد گرفت.

صفری بیان کرد: با توجه به درخواست اهالی مبنی بر اتصال شهرک ولیعصر به میدان موذن‌زاده، نیروهای معاونت زیر بنائی و حمل‌ونقل شهری شهرداری اردبیل با ماشین‌آلات سنگین مشغول خاک‌برداری و زیرسازی راه مواصلاتی هستند.

وی اضافه کرد: با اتصال شهرک‌های ولیعصر، کوثر و دادگستری به میدان موذن‌زاده، راه دسترسی اهالی به هسته مرکزی شهر آسان و شاهد کاهش ترافیک خواهیم بود.