همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله و سلم و امام  جعفر صادق علیه السلام، دادستان مرکز استان اردبیل با حضور در مراکز نگهداری معلولین ذهنی و روانی موسسه  خیریه حضرت ابوالفضل علیه السلام،   از مددجویان دلجویی و در جشن سالروز ولادت پیامبر مهربانی مراکز نگهداری معلولین شرکت کرد.

تایماز نیوز به گزارش مرکز رسانه دادستانی اردبیل، آفاقی دادستان مرکز استان اردبیل ضمن تشکر از خدمات کادر مراکز و مددکاران و همچنین قدردانی از خیرینی که با مراکز همکاری دارند، بر ضرورت جلب مشارکت حداکثری مردمی برای اداره امور مراکز تحت پوشش بهزیستی و موسسه های خیریه تاکید کرد.
دادستان اردبیل ضمن بازدید از بخش های مختلف مراکز نگهداری معلولین موسسه، برای هرگونه حمایت از اقدامات قانونی موسسه های  نگهداری و رسیدگی به معلولین تحت پوشش اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است در مراکز موسسه خیریه حضرت ابوالفضل علیه السلام اردبیل درحال حاضر حدود ۲۸۰ معلول ذهنی و روانی نگهداری می شوند و ۱۲۰ مددکار موسسه مشغول خدمت رسانی به معلولین موسسه هستند.

شاهی معاون دادستان، مدیرکل بهزیستی و اعضای هیئت مدیره موسسه خیریه دراین برنامه و بازدید، دادستان مرکز استان را همراهی می کردند.