رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل گفت: با حضور به موقع آتش نشانان و واکنش سریع نیروهای عملیاتی، از وقوع یک حادثه بزرگ جلوگیری شد.

تایماز نیوز| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اردبیل، قربان کاجی اظهار کرد: ساعت ۱۴:۴۳ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری واقع در میدان وصال گزارش شد که نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره ۴ در حدود ۳ دقیقه در محل حادثه حضور یافتند.

وی با اشاره به این‌که حریق در یکی از واحد‌های طبقه ۴ اتفاق افتاده بود و احتمال سرایت آتش به سایر واحدها زیاد بود، افزود: نیروهای عملیاتی سریعا شروع به تخلیه ساختمان کرده و توانستند ۱۵ نفر را که بر اثر دود گرفتگی ساختمان، در طبقات بالا محبوس شده بودند به پایین انتقال و تعدادی از آنان تحویل اورژانس مستقر در محل دادند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی گفت: خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشانان با حضور ۲۰ نفر و سه دستگاه خودرو سنگین در محل، از یک فاجعه بزرگ جلوگیری شد.

کاجی، در آخر از همشهریان عزیز خواست از تجمع در اطراف محل‌های حادثه دیده خودداری کنند تا آتش نشانان بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حاضر و امدادرسانی کنند.

پایان/