مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اعزام کاروان سلامت و خدمات بشر دوستانه به روستای قلعه جوق خبر داد.

 

تایماز نیوز | گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، حمید قویدل با بیان این مطلب اظهار کرد: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل با شرکت تیم سحر و با حضور پزشکان داوطلب و با شرکت اعضای داوطلبان، امدادگران و جوانان با هدف خدمت رسانی به مردم به روستای قلعه جوق اعزام شدند.

وی ویزیت ۲۴۰ نفر از اعضای این روستا را یادآور شد و افزود: ویزیت رایگان توسط دو پزشک داوطلب (کارشناس مامایی و کارشناس شنوایی سنجی و بینایی سنجی) انجام شد به طوی که این افراد تحت ویزیت رایگان، داروی رایگان، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، خدمات درمانی برای زنان، و سالمندان نیز صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این سفر از افتتاح خانه هلال روستای قلعه جوق خبر داد و گفت: همچنین در این کاروان اعزامی‌ تیم سحر برنامه های متنوعی چون مسابقات طناب کشی، ایستگاه نقاشی، ایستگاه کنترل خشم و استرس، مانور پناه گیری و تخلیه اضطراری را نیز اجرا کرد.

قویدل ضمن قدردانی از تمامی عوامل اجرایی کاروان سلامت گفت: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل با هدف انجام خدمات عام المنفعه و بشردوستانه و ارائه خدمات رایگان بهداشتی،درمانی و آموزشی به مناطق محروم اعزام می‌شود.