دبیر چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان اردبیل گفت: مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌های استان اردبیل روز چهارشنبه 29 شهریور ماه برگزار می‌شود.

 

تایماز نیوز| دبیر چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان اردبیل گفت: مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌های استان اردبیل روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه برگزار می‌شود.

سجاد ناصرآزاد در گفت و گو با خبرنگار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌های استان اردبیل با حضور اصحاب رسانه استان و مهمانان ویژه از ساعت۱۶:۳۰روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه در محل سالن بیضای اردبیل آغاز خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت فعال روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان و همه عزیزان شاغل در رسانه‌های استان در این جشنواره تصریح کرد: در این مراسم برگزیدگان چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان اردبیل معرفی خواهند شد.

ناصرآزاد افزود: هیأت داوران این جشنواره آقایان نادر پرستار، مسعود وسیله، یعقوب شاددل، حجت مجرد و اینجانب به منظور ارزیابی دقیق و عادلانه آثار در چندین مرحله به داوری آثار پرداختند و در نهایت آثار برگزیده را انتخاب کردند.

دبیر چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان اردبیل در پایان از حسن اعتماد اهالی رسانه استان به این جشنواره تخصصی و همکاری شایسته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برگزاری آن، تقدیر و تشکر نموده و اظهار امیدواری کرد تا این رویداد همه ساله فارغ از هرگونه دیدگاه‌ها و سلیقه‌های سیاسی و فرهنگی برگزار شود تا در یک رقابت سالم شاهد رشد و ارتقای رسانه‌های استان باشیم.