انطباق بازاریابی با اقتصاد نوین

  پرینت
انطباق بازاریابی با اقتصاد نوین
شناسه خبر : 9603 | تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶ | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
 از جمله عوامل مهم شکل دهنده اقتصاد نوین انقلاب فناوری، جهانی شدن و از بین رفتن قوانین  بازارمیباشد. این ۳ مولفه در سطوح مختلف با یکدیگر تعامل دارند و نیروی محرکه اقتصاد نوین را ایجاد می کنند. اقتصاد سنتی  مملو از دستگاه های آنالوگ بود که بر روی یک موج سیگنال پیوسته کار می کردند، مانند صفحه های گرامافون.

  • نویسنده : دکتر ملیکا ملک آرا
برچسب ها
اخبار مشابه
لزوم بازنگری در برنامه‌های توسعه استان‌ها
آغاز اجرای خوشه صنعتی پوشاک و نساجی در استان اردبیل
مدیریت کانال‌ها و سد در دست دو استان معقول نیست
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.