به گزارش تایماز نیوز روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل  به منظور جابجایی مسافرین اربعین و رعایت حقوق مصرف کنندگان، گشت های مشترک بازرسی و نظارت بر قیمت بلیت ها با ادارات ذیربط در سطح استان برگزار می شود. رامین صادقی رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان اردبیل گفت: با عنایت به […]

صمت

 

به گزارش تایماز نیوز روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل  به منظور جابجایی مسافرین اربعین و رعایت حقوق مصرف کنندگان، گشت های مشترک بازرسی و نظارت بر قیمت بلیت ها با ادارات ذیربط در سطح استان برگزار می شود.

رامین صادقی رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان اردبیل گفت: با عنایت به فرا رسیدن اربعین حسینی  و اعزام کاروان های زیارتی به مقصد مرز مهران و افزایش تقاضا در پایانه های مسافر بری ،به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان و رضایتمندی هم استانی ها، نظارتهای میدانی بر پایانه های مسافربری افزایش یافته است.

دکتر صادقی افزود: نظارت بر پایانه های مسافر بری  با مشارکت دستگاه های اجرایی استان از جمله سازمان صنعت ،معدن وتجارت، اداره کل حمل و نقل و پایانه ها، اداره کل تعزیرات حکومتی، بازدیدهای مشترک با هدف نظارت بر پایانه ها و تنظیم بازار خدمات سفر برگزار می شود.

رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان در ادامه یادآور شد: شهروندان می توانند هر گونه گرانفروشی در خصوص افزایش قیمت بلیط را از طریق سامانه یکپارچه پاسخگویی( ۱۲۴ ) به سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و یا شهرستانهای تابعه منعکس نمایند تا در اسرع وقت از طریق بازرسین این سازمان به موضوع رسیدگی شود.