استاندار اردبیل با تاکید بر انجام کارشناسی های همه جانبه برای اجرای پروژه های مختلف در شهرستان ، آینده نگری و نیازمندی به آن مد نظر مسوولان شهرستانی باشد. به گزارش تایماز نیوز به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، سید حامد عاملی در جلسه بررسی برنامه پیشرفت شهرستان نیر خواستار بررسی جوانب مختلف برای […]

استاندار اردبیل با تاکید بر انجام کارشناسی های همه جانبه برای اجرای پروژه های مختلف در شهرستان ، آینده نگری و نیازمندی به آن مد نظر مسوولان شهرستانی باشد.

به گزارش تایماز نیوز به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، سید حامد عاملی در جلسه بررسی برنامه پیشرفت شهرستان نیر خواستار بررسی جوانب مختلف برای اجرای کمربندی این شهرستان و مدیریت تردد از داخل نیر شد.

وی برنامه ریزی اصولی با پیش بینی محل های تامین منابع برای تعریف پروژه های مختلف در شهرستان ها را مورد تاکید قرار داد و خواستار توجه جدی فرمانداران به این موضوع شد.

استاندار اردبیل به تدوین برنامه پیشرفت شهرستان نیر اشاره کرد و هماهنگی بین دستگاهها و فرمانداری این منطقه برای عملیاتی شدن پروژه های اولویت دار را ضروری دانست.

عاملی ظرفیت های شهرستان نیر در زمینه ایجاد شهرک دامپروری و شهرک گلخانه ای را یادآور شد و از تدوین برنامه توسعه در این زمینه ها در این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به پیشنهادات مسوولان شهرستان نیر در زمینه امکان سنجی برای انتقال برخی آبگرم های این شهرستان به داخل شهر،  این موضوع را مناسب و زمینه ای برای رونق گردشگری از محل آبدرمانی ها دانست.

استاندار اردبیل اظهار کرد: اصلاح راه ها خصوصا راه دسترسی به آب درمانی ها نیز می تواند در رونق گردشگری این منطقه تاثیر بالایی داشته باشد.

وی همچنین استفاده از ظرفیت های گردشگری سدهای محدوده شهرستان نیر و اجرای زیرساخت های گردشگری را در رونق منطقه موثر دانست .

استاندار اردبیل با اشاره به محدوده  های اطراف بدون فضاهای سبز شهرستان نیر ، بر انتخاب و واگذاری زمین‌هایی برای ایجاد فضای سبز و زیباسازی منطقه تاکید کرد.

عاملی اجرای باغات در اراضی شیب‌دار با محصولات مثمر در زمین های اطراف نیر را نیز یادآور شد و خواستار توجه به اجرای این موضوع شد.

وی همچنین با تاکید بر تکمیل ساختمان های اداری  نیمه تمام این شهرستان ، تلاش برای جذب اعتبار و تامین منابع آن از محل های مختلف را ضروری دانست.

در این جلسه معاونان اقتصادی و عمرانی ، فرماندار شهرستان نیر و مدیران دستگاههای اجرایی از جمله آب و فاضلاب، میراث فرهنگی، راه  و شهرسازی ، راهداری و کشاورزی نیز حضور داشتند