رئیس کمیته امداد کاشمر خبر داد:

۳۵ سری کمک جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد کاشمر اهداء شد/ تا دو ماه آینده صف انتظار به صفر می‌رسد

  پرینت
۳۵ سری کمک جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد کاشمر اهداء شد/ تا دو ماه آینده صف انتظار به صفر می‌رسد
شناسه خبر : 14301 | تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۱۴ | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کاشمر گفت: امروز 35 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اهداء شد و تلاش داریم تا دو ماه آینده با اهداء 68 سری کمک جهیزیه، تعداد افراد در نوبت به صفر برسند.

تایماز نیوز| مجید حسین زاده، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کاشمر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ترشیز خوان؛ از اهداء ۳۵ سری جهیزیه به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان خبر داد و گفت: اهداء کمک جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد در راستای محرومیت زدایی و ترویج ازدواج آسان انجام می‌شود.

حسین زاده افزود: تلاش داریم تا دو ماه آینده ۶۸ سری کمک جهیزیه دیگر به نیازمندان تحت پوشش اهداء کنیم و در این صورت تعداد نوعروسانی که از قبل در نوبت کمک جهیزیه ثبت نام کردند به صفر می‌رسد.

وی بیان داشت: این ۳۵ سری جهیزیه شامل اقلام  یخچال، ماشین لباسشویی، پنکه، تلویزیون و اجاق گاز است که امروز ۲۰ مردادماه به خانواده‌های نیازمند اهداء شد.

رئیس کمیته امداد کاشمر یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون ۴۰ سری جهیزیه به ارزش هر سری ۴۰ میلیون تومان اهداء شده و در مجموع تا کنون یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان در قالب اقلام ذکر شده اهداء شده است.

برای مشاهده تصاویر کلیک کنید.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

برچسب ها
اخبار مشابه
اعتراف قاتلان سریالی مردان ثروتمند تبریز به قتل مسعودحسابگر
عملیاتی شدن حذف کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه های زنجیره ای جانبو/ فروشگاه ها در حال تکمیل زیرساخت‌های خود برای حذف توزیع رایگان کیسه های پلاستیکی هستند
فراخوان چهل‌ويکمين دوره جشنواره بين‌المللي فيلم کوتاه تهران منتشر شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.