معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: برای ارائه خدمات درمانی در مناطق محروم و کم‌برخوردار ۲۴ کاروان سلامت به این مناطق اعزام شدند.
تایماز نیوز / ایرج آقایی اظهار کرد: هلال احمر پرچمدار خدمت بی منت بوده و شور و اشتیاق داوطلبان در مسیر توسعه و آبادانی وصف ناپذیر است.

وی با اشاره به اقدامات یک‌ ساله این جمعیت در سطح استان از جذب و سازماندهی ۱۱ هزار نفر اعضای داوطلب بالای ۳۵ سال خبرداد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری ۲۴ کاروان سلامت به مناطق محروم و کم برخوردار استان اعزام و برای ۳ هزار نفر خدمات درمانی ارائه شده است.

آقایی با اشاره به خدمات حمایتی بلاعوض هلال احمر نیز گفت: در سال گذشته خدمات حمایتی و کمک هزینه درمانی بلاعوض نیز به مبلغ ۴۶ میلیارد ریال به بیماران نیازمند استان ارائه شده است.

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان اردبیل از اجرای ۴۵ مورد پروژه داوطلبی در سطح استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: در سال گذشته در سطح استان اردبیل به منظور محرومیت زدایی از سطح استان ۴۵ مورد پروژه داوطلبی برای یک هزار و ۹۰۰ نفر اجرا شده است.

آقایی از اجرای ۴۱۵ داوطلبی با حضور ۳ هزار و ۶۱۵ نفر در قالب طرح نیابت از خانه و سرای سالمندان، دیدار با خانواده معزز شهدا وایثارگران خبر داد و افزود: طرح ملی هلال رحمت در قالب تهیه و توزیع یک هزار و ۸۵۰ سبد معیشتی برای خانوارهای محروم اجرا شد و ۹ سفره مهربانی در ماه مبارک رمضان نیز برای یک هزار و ۷۰ نفر برپا شد.

وی اظهار کرد: در قالب طرح ارمغان مهر نیز ۴۲۰ بسته لوازم التحریر برای تعداد ۴۲۰ دانش آموز مستمند تهیه و توزیع شده است.

وی در ادامه به اجرای طرح حمایت ماندگار(اهداءخون) با مشارکت تعداد ۱۱۰۷ نفر اعضای داوطلب این جمعیت نیز در یکسال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: در طرح یلدانه نیز این جمعیت با مشارکت ۱۷۵ عضو داوطلب ۲۰۰بسته معیشتی در بین مردم نیازمند توزیع کرده است.