مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل؛

وظیفه آموزش و پرورش رساندن انسان به حیات طیبه 

  پرینت
وظیفه آموزش و پرورش رساندن انسان به حیات طیبه 
شناسه خبر : 13452 | تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در آیین تجلیل از برگزیدگان طرح ها و برنامه های معاونت آموزش ابتدایی با تقدیر از عوامل اجرایی برنامه های متنوع این حوزه گفت: وظیفه آموزش و پرورش رساندن انسان به حیات طیبه است.

تایماز نیوز| به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل؛ کلام اله صفری در جمع برگزیدگان طرح ها و برنامه های آموزش ابتدایی با تاکید بر اهمیت حفظ منزلت معلم در جامعه اظهار داشت: تکمیل و به روز رسانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با رویکرد ارتقای جایگاه دستگاه تعلیم و تربیت و حفظ منزلت معلم در جریان است.

صفری همچنین با تاکید بر این که وظیفه آموزش و پرورش رساندن انسان به حیات طیبه است گفت: در حال حاضر اولویت اصلی با شناسایی و رفع چالش ها و تنگنا ها می باشد و این مهم جز با تحکیم پیوند های عاطفی و روابط اعتماد محور امکان پذیر نخواهد بود. همچنین در این راستا مبارزه با تفکرات پوسیده و خشک مدیریتی از راهبرد های مهم می باشد.

وی افزود: برای حرکت در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیازمند یک فهم مشترک هستیم و باید ادبیاتی مبتنی بر راهبرد ها و سیاست های وزارت آموزش و پرورش داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در بخش دیگری اظهار داشت: تمامی برنامه ها، دستورالعمل ها و بخشنامه ها مبتنی بر رفع تبعیض ها و گشترش عدالت آموزشی است و از جمله اقدامات شاخص انجام شده در این موضوع سامانه ای شدن ثبت نام دانش آموزان، تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور و تصحیح اوراق امتحانی است که نوید بخش ارتقای کیفی آموزش و پرورش است.

معاون آموزش ابتدایی استان اردبیل مطرح کرد؛

رویکرد حوزه آموزش ابتدایی حذف طرح ها و برنامه های نمایشی و غیر اثر بخش است

معاون آموزش ابتدایی استان در آیین تجلیل از برگزیدگان طرح ها و برنامه هایی معاونت آموزش ابتدایی با تاکید بر اینکه اولویت با اجرای طرح های اثر بخش در ارتقا کیفیت فرایند یاددهی و یادگیری است اظهار داشت: رویکرد معاونت آموزش ابتدایی حذف طرح ها و برنامه های نمایشی و غیر اثر بخش است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل به نقل از منطقه سرعین؛ وحید خدابنده در همایش تجلیل از برگزیدگان طرح ها و برنامه های معاونت آموزش ابتدایی ” اسوه های تلاش ” که در شهرستان سرعین برگزار شد؛ اظهار کرد: حرکت رو به رشد حوزه آموزش ابتدایی در ابعاد مختلف در طول سال تحصیلی گذشته در سایه همدلی و انسجام تمامی دست اندرکاران و تلاشگران این حوزه رقم خورد که جای قدردانی دارد.

خدابنده با بیان اینکه این آیین برای اولین بار درسطح استان بصورت متمرکز برگزار می شود؛ تصریح کرد: این طرح در اصل نمادی برای گسترش فرهنگ قدردانی، ارزش گذاری و تکریم تلاشگران حوزه آموزش ابتدایی استان است که در ۱۱ شاخص برگزار می گردد.

وی در ادامه ضمن تشریح جزئیاتی از فعالیت ها و برنامه های معاونت آموزش ابتدایی در سال تحصیلی گذشته افزود: تمامی این برنامه ها با هدف ارتقا کمی و کیفی فرایند تعلیم و تربیت به ویژه در بحث توانمند سازی نیروی انسانی و ارتقا سطح پوشش تحصیلی اجرا شد.

برچسب ها
اخبار مشابه
طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه‌ای شهر اردبیل آغاز شد
حمله خرس وحشی به دامدار ایلامی / همه دام‌هایش دریده شد
واکاوی ماجرای مسمومیت ۲۹ پزشک در استان فارس/پرونده قضایی تشکیل شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.