مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل در نشست مشترک با رئیس کل دادگستری استان، گفت: عزم جدي مسئولان، حمايت همه جانبه از توليد و سرمايه‌گذاري است كه از همه ظرفيت‌هاي ممكن براي افزايش توليد و اشتغال استفاده خواهيم كرد.

تایماز نیوز | به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علايي در این نشست مشترك ضمن تشکر از تلاش‌ها و همراهی دستگاه قضایی استان از جمله رئیس کل، دبیر کمیته حمایت قضایی و معاون قضایی دادگستری استان در حمایت از سرمایه‌گذاران و حل مشکلات واحدهای تولیدی اظهار داشت: حمایت از تولید و اشتغال، همواره مورد تاکید دستگاه قضایی بوده است و در عرصه‌های مختلف تولیدی، شاهد حمایت از سرمایه گذاران هستیم.
وی از جمله حمایت‌های قضایی، حل مشکل چندین ساله زمین شرکت نگین چوب زرین آرتاویل در شهرک صنعتی اردبیل۲ بود که جا دارد از حسن توجه مجموعه دادگستری استان در حمایت از این واحد تولیدی مهم که دارای اشتغال بیش از ۶۰۰ نفر بوده است، تشکر و قدردانی شود.
علایی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا، اظهار داشت: در سال جاری شاهد اجرای بیش از ۲۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰۰ میلیارد ریال در سطح شهرک‌های صنعتی استان بودیم که از جمله مهمترین این پروژه‌ها، اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل۲، در راستای حل مشکلات زیست محیطی بوده است.
وي تعامل گسترده با دستگاه‌هاي اجرايي را از رويكردهاي اصلي شركت شهرك‌هاي صنعتي برشمرد و افزود: براي توسعه صنعتي استان و تامين زيرساخت‌هاي مورد نياز، نيازمند كمك و همراهي دستگاه‌هاي خدمت رسان و سازمان‌هاي دخيل در توسعه شهرك‌هاي صنعتي هستيم كه به طور حتم با كمك مسئولان و با تعامل مناسب با اين دستگاه‌ها، تلاش خواهيم كرد تا بسترهاي سرمايه گذاري در شهرك‌هاي صنعتي را فراهم و به توسعه صنعتی استان کمک کنیم.
رئیس کل دادگستری استان در این دیدار با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در رونق اشتغال اظهار کرد: حمایت از تولید همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و از سیاست‌های کلان قوه قضاییه است، لذا بر همین مبنا، دادگستری استان با عزم جدی برای حمایت قضایی از تولید ورود پیدا کرده و به جد آن را پیگیری کرده است.
حسین کثیرلو افزود: با نگاه تعاملي بين دستگاه‌ها، به راحتي مي‌توان بسياري از مشكلات موجود را مرتفع كرد كه در اين بين، نيازمند همكاري هرچه بيشتر اين دستگاه‌ها با يكديگر هستيم.