رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مازندران اظهار کرد: میزان رشد اقتصادی کشور در ۶ ماه نخست امسال در حالی به ۷ درصد رسیده که نرخ بیکاری در کشور نیز ۷ درصد کاهش یافته است.

تایماز نیوز/ معاون رئیس‌جمهور  افزود: دولت سیزدهم از کارنامه صحبت می‌کند و هر کارنامه خوبی به برنامه خوب و دقیق نیاز دارد. در همین راستا نیز برای دولت سیزدهم برنامه‌ریزی اساسی بر اساس اولویت‌ها و نظام مسائل مدنظر است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان این‌که دولت برای شناسایی موانع پیش روی تولیدکنندگان برنامه‌ریزی و هدفگذاری کرده است، خاطرنشان کرد: برای رفع موانع و مشکلات به نظرات تولیدکنندگان هم نیاز داریم. زیرا مشکل ما در حال حاضر تولید نیست، بلکه بازاررسانی و فروش است.

معاون رئیس‌جمهور گفت: اقتصاد ما باید مردم‌پایه باشد. نقش دولت نیز حمایتی، پشتیبانی کارها و رفع موانع از تولید است. با این روند میدان بازی برای تولیدکنندگان باز می‌شود و بهتر می‌توانند تولید کنند.

داودمنظور با اشاره به ظرفیت‌های تولید محصولات کشاورزی و مواد غذایی در مازندران تصریح کرد: حل مسائل استان مازندران نیازمند راهبرد بلندمدت است و ما نیز در تلاش هستیم تا نظام مسائل استان را اولویت‌بندی و با تمام ظرفیت به بهبود آن کمک کنیم.