مصاحبه رادیویی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل با محوریت الزام استفاده از کارت سوخت شخصی خودرو در جایگاه ها
تایماز نیوز | سید حجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل ضمن حضور در صدا و سیمای مرکز استان گفت: : برنامه ای برای جمع آوری کامل کارت‌های اضطراری سوخت جایگاه‌ها در دستور کار نیست.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل، سید حجت مدنی در حاشیه حضور در صدا و سیمای مرکز استان با اشاره به اینکه جمع آوری کارت اضطراری سوخت در جایگاه ها صحت ندارد و کارت آزاد سوخت جایگاها جهت استفاده در مواقع ضروری در اختیار جایگاه ها قرار داده شده است.

مدنی با رد شایعه جمع‌آوری کامل کارت‌های آزاد جایگاه‌های سوخت افزود: کارت اضطراری در جایگاه‌ها همچنان وجود خواهد داشت و لزوم استفاده حداکثری از کارت سوخت شخصی به معنای جمع‌آوری کامل کارت سوخت آزاد جایگاه‌ها نیست.

وی اضافه کرد: هیچ‌گاه کارت آزاد به طور کامل از جایگاه‌های سوخت جمع‌آوری نخواهد شد و همواره جایگاه‌ها برای سوخت‌گیری اضطراری کارت آزاد در اختیار خواهند داشت و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل در ادامه با اشاره به  تفاهم نامه فی ما بین با فراجا که مقرر شده صدور کارت های سوخت در حداقل زمان ممکن و تا یک هفته صادر و به دست هموطنان عزیز برسد از  مردم عزیز  در خواست کرد در صورت داشتن هر گونه مشکل در حوزه سوخت با سامانه ۰۹۶۲۷ تماس و نقطه نظرات  و درخواست های خود را اعلام کنند.