مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل از تمدید مهلت بخشودگی جرائم مالیاتی تا پایان سال خبر داد و گفت: با توجه به استقبال مودیان مالیاتی از تسهیلات بخشودگی جرائم به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و برای تکریم مؤدیان مالیاتی، زمان بخشودگی تا پایان سال تمدید شد.

به گزارش تایماز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل، داریوش سرخانی مقدم با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال مؤدیان مالیاتی از شرایط ویژه بخشودگی جرایم مالیاتی در نظر گرفته شده به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و همچنین در راستای تکریم مؤدیان محترم مالیاتی، مهلت این تسهیلات از سوی رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور تا  پایان سال جاری تمدید شده است.

وی با اشاره به بهره مندی بسیاری از مؤدیان از تسهیلات مذکور، تصریح کرد: در صورت پرداخت بدهی، اشخاص حقیقی تا مبلغ دو میلیارد ریال و اشخاص حقوقی تا مبلغ سه میلیارد ریال برای هر سال/دوره مشمول بخشودگی جرائم مالیاتی قابل بخشش می شوند.

مدیرکل امور مالیاتی استان  اضافه کرد: مؤدیانی که بر اساس فراخوان‌های انجام شده ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی موضوع قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان شده اند، مادامی که نسبت به صدور صورتحساب الکترونیکی اقدام ننمایند ، مشمول مفاد این بخشنامه نخواهند بود.