نوعی اقدم ها چهره ای شناخته شده در اردبیل و حتی سطح ملی و وفادار به ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی هستند که در این برهه نیز باید از ظرفیت آنها در تصمیم سازی های مهم کشور بهره گرفته شود.

تایماز نیوز| دکتر حسن نوعی اقدم که برادر دو شهید و همراه همیشه سردار حاج رحیم نوعی اقدم محسوب می شود با نامهربانی هیئت نظارت برای حضور در عرصه انتخابات مجلس روبرو شده در حالی که رایزنی های آغاز شده امیدواری زیادی را فراهم کرده تا این چهره محبوب و مردمی انتخابات دوباره به صحنه محک بزرگ بازگردد.
اقشار مختلف مردم به ویژه فرهنگیان، دانشگاهیان، ریش سفیدان و پیشکسوتان و دلسوزان به پیشرفت اردبیل امیدوارند که این کاندیدای توانمند و اصلح در عرصه های تصمیم گیری و تصمیم سازی و پیگیر در توسعه و آبادانی استان به صحنه بازگشته و شور و شوق مجددی را به این عرصه ببخشد.
دکتر حسن نوعی اقدم که از نمایندگان ادوار مجلس است با بازگشت دوباره و اخذ تائید صلاحیت می تواند صحنه انتخابات ۱۱ اسفند را در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین گرم و داغ کند تا یخ انتخابات در سرزمین سبلان شکسته شود.
از محافل و مجالس دایر شده در روزهای اخیر شنیده می شود تنها کاندیدایی که از بین خیل عظیم ردشدگان اقبال و امکان بازگشت و شانس عمومی برای وی فراهم است دکتر حسن نوعی اقدم بوده که با بازگشت قدرتمندانه می تواند سرنوشت انتخابات را به نفع خود تغییر دهد.
فضای انتخابات اردبیل که در حال حاضر محدود به چند نفر امتحان پس داده مردود از دیدگاه مردم تبدیل شده به چهره هایی چون دکتر حسن نوعی اقدم نیاز دارد تا با قاطعیت و جسارت تمام حقیقت سخن مردم را به گوش مسئولان برساند و پروژه های بر زمین مانده را در این نزدیک به دو دهه با قدرت و صلابت در صحن بهارستان تعیین تکلیف کند.
این کاندیدای مجلس دوازدهم که از برجستگی های فردی، تخصصی، انرژی مضاعف در پیگیری امور و جرات و جسارت برای به سرانجام رساندن طرح ها و لوایح به نفع مردم برخوردار است، باید در این دوره از انتخابات حاضر باشد تا مردم این بار نیز به صداقت و فهم سیاسی از وضعیت استان و کشور رای داده و سره را از ناسره در مسیر توسعه استان و خروج از بن بست تشخیص دهند.