آفاقی دادستان مرکز استان اردبیل در پیگیری نارضایتی های مردمی از وضعیت نابسامان پارکینگ ها و اخذ هزینه های مختلف و گزارش های منعکس شده دراین خصوص، شخصا با حضور سرزده در چند پارکینگ شهر وضعیت تعرفه ها و نحوه ارائه خدمات به شهروندان را بررسی کرد.

 

تایماز نیوز | آفاقی دادستان مرکز استان اردبیل در پیگیری نارضایتی های مردمی از وضعیت نابسامان پارکینگ ها و اخذ هزینه های مختلف و گزارش های منعکس شده دراین خصوص، شخصا با حضور سرزده در چند پارکینگ شهر وضعیت تعرفه ها و نحوه ارائه خدمات به شهروندان را بررسی کرد.
حسب تاکید دادستان اردبیل مقرر شده است کمیسیون نظارت استان دراسرع وقت نسبت به تصویب نرخ مصوب برای ارائه خدمات پارکینگ های خودرو استان و نظارت مستمر بر عملکرد آنها و نیز معرفی متخلفین اقدام نماید.
گفتنی است چندی پیش با دستور آفاقی دادستان مرکز استان اردبیل گشت های مشترکی از دستگاه های ذیربط، وضعیت تعرفه پارکینگ ها و نارضایتی از سلیقه ای بودن میزان هزینه دریافتی از مردم را بررسی و نتیجه را به دادستانی گزارش کرده بودند. در حال حاضر پرونده اتهامی هفت نفر از مدیران پارکینگ های خودرو اردبیل در شعب اداره کل تعزیرات حکومتی با تاکید دادستان در حال رسیدگی است. صدور دستور لغو قرارداد یک پیمانکار درخصوص یکی از پارکینگ عمومی بدلیل تخلف و تضییع حقوق شهروندان نیز از دستاوردهای بازدید سرزده دادستان و حضور میدانی وی بوده است.