معاون فرماندار نیر در جلسه اشتغال شهرستان نیر گفت: از تعداد ۸۷۰ نفر سهمیه اختصاصی در خصوص اشتغال شهرستان نیر تاکنون ۳۲ درصد آن محقق شده است.

پورجم

 

 

به گزارش تایماز نیوز، مهدی پورجم، معاون فرماندار شهرستان نیر در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان افزود: آخرین آمار و عملکرد دستگاه های اجرایی شهرستان که در سامانه رصد اشتغال‌ کشور تا بدین روز به ثبت رسیده است، تعداد ۲۷۱ نفر بوده که این رقم نسبت به ۱۰روز گذشته ۲۴ نفر افزایش داشته است و انتظار می‌رود میزان تحقق تعهد اشتغال روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

پورجم در ادامه اظهار داشت: یکی از اصلی ترین عوامل بروز آسیب های اجتماعی، معضل بیکاری است و بالتبع آن اشتغال نیز از مهمترین مولفه های کاهش آسیب های اجتماعی به شما می رود چرا که منزلت و پایگاه اجتماعی خانواده و رفاه و راحتی آنها مستقیما با اشتغال ارتباط پیدا می کند.

وی افزود: البته بیکاری تنها عامل موثر در رخداد انواع آسیب های اجتماعی نیست، ولی متاسفانه ردپای آن در اکثر آسیب ها و معضلات اجتماعی نمایان و مشهود است.

پورجم بیان کرد: با توجه به ضرورت اشتغال و ارتقای آن در جامعه و تاثیر مستقیم آن بر کاهش آسیب های اجتماعی تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان نیر با پیگیری و تلاش مضاعف درخصوص بهره گیری از پتانسیل ذاتی مجموعه و پیرو تاکید فرماندار این شهرستان، قطعا نسبت به تسریع همکاری های مناسب در جهت کاهش نرخ بیکاری در شهرستان نیر، پرداخته و در شهرستان شاهد محقق شدن ۳۲ درصد آمار اشتغال هستیم.

معاون فرماندر شهرستان نیر تصریح کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان از مباحث مهمی است که در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته و خوشبختانه در این شهرستان نیز برنامه‌های خوبی در این زمینه در حال اجراست.