مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از بهره مندی ۱۱۰۰ نفر از خدمات طرح نذر آب ۵ در شهرستان های مشگین شهر و گرمی خبر داد.

 

به گزارش تایماز نیوز به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، عزت اله ضربی ظهر ۱۶ شهریور با اعلام این خبر افزود: این طرح در روستای کلی علیا از توابع بخش ارشق مشگین شهر و روستاهای وان و اوچ آغاج شهرستان گرمی برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری طرح از ۱۳ تا ۱۵ شهریور ماه در این روستاها تشریح کرد: این طرح در راستای اهداف و ماموریت های اجتماعی جمعیت هلال احمر با استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت داوطلبان در روستاهای کم برخوردار اجرا و علاوه بر اهدای آب به مردم روستاهای مذکور، خدمات تخصصی پزشکی و دارویی رایگان با حضور اکیپ پزشکی متخصص و پیراپزشکان داوطلب، توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی، فرهنگی و لوازم التحریر در بین خانواده های نیازمند، برگزاری کارگاه های آموزشی، فرهنگی و حقوقی، خدمات دامپزشکی و ارائه خدمات توانبخشی و تیم سحر برای کودکان انجام شد.

این مسئول با بیان اينکه در این طرح ۱۱۰۰ نفر از خدمات هلال احمر استان بهره مند شدند، تصریح کرد: ۵۶۶ نفر از خدمات تخصصی پزشکی و دارویی رایگان، ۳۰۰ نفر از بسته های معیشتی، بهداشتی، فرهنگی و لوازم التحریر، ۲۳۴ نفر از خدمات آموزشی بهره مند و ارائه خدمات دامپزشکی، مشاوره حقوقی و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و معلولین از دیگر برنامه های این جمعیت بود.

ضربی با اشاره به عملیات احداث پروژه منبع آب در روستای کلی علیا شهرستان مشگین شهر و غبارروبی مزار شهدا، افزود: این طرح با مشارکت ۱۲۳ نفر از داوطلبان و پرسنل این جمعیت انجام یافت.