مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: گرامیداشت هفته دولت، یادآور فداکاری های شهیدانی همچون رجایی و باهنر است که مهمترین درس بزرگ این شهیدان، لزوم خدمت رسانی به آحاد مردم است.

شهرک صنعتی محمد اهلی مدیر شهرک

 

به گزارش تایمازنیوزروابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، محمد اهلی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن زمینه حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی، یکی از دغدغه‌های اصلی این شرکت است تا با تجهیز و تکمیل پروژه‌ها، در جهت کمک به صنعتگران و توسعه صنعتی استان عمل کنیم.

وی افزود: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت سیزدهم، توجه ویژه ای به توسعه شهرک های صنعتی شده است به نحوی که پس از سفر مقام ریاست جمهوری به استان اردبیل، شاهد تخصیص اعتبارات مناسب برای زیرساخت های شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی هستیم.

اهلی تصریح کرد: اجرای پست برق، پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب و تکمیل ساختمان فناوری کسب و کار در شهرک صنعتی اردبیل۲، از جمله مصوبات ارزشمند سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل بود که خوشبختانه با تخصیص اعتبارات سال ۱۴۰۰ ، شاهد پیشرفت بسیار خوب پروژه های عمرانی در شهرک های صنعتی هستیم.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: از جمله پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت، پروژه ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی گرمی، اجرای مخازن منبع زمینی و هوایی آب و زیرسازی و آسفالت معابر ناحیه صنعتی نیر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان خواهد بود.

وی پیشرفت فیزیکی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب و ساختمان فناوری کسب و کار شهرک صنعتی اردبیل۲ را بالای ۹۰ درصد عنوان کرد و افزود: با توجه به پیشرفت فیزیکی بالای این پروژه ها که چیزی در حدود ۷۰ میلیارد تومان هزینه در برخواهد داشت، به زودی شاهد افتتاح این دو پروژه مهم نیز خواهیم بود تا ظرفیت خدمت رسانی به واحدهای تولیدی افزایش یابد.

اهلی میزان پروژه های اجرا شده در سال ۱۴۰۰ را چیزی در حدود ۱۱۰ میلیارد تومان برشمرد و تاکید کرد: از تمام امکانات و ظرفیت های ممکن استفاده خواهیم کرد تا امکان توسعه و اشتغال بیش از پیش استان فراهم شود.