معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:عملیات روکش آسفالت محور گرمی- اردبیل محدوده سه راهی هفت چشمه بطرف شهر رضی در حال انجام است.

 

به گزارش  تایماز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل،آیدین هاشمی در بازدید از عملیات روکش آسفالت محور گرمی- اردبیل با بیان اینکه روکش آسفالت این مسیر یکی از مطالبات اصلی مردم منطقه بود افزود:با توجه به اینکه در سال های گذشته آسفالت این مسیر از کیفیت مناسبی برخوردار نبود و نیاز به تجدید داشت این مهم توسط اداره کل راهداری استان اردبیل در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل راهداری استان در این مسیر اقدام به انجام عملیات لکه گیری،ریگلاژ و روکش آسفالت کرده است تصریح کرد:طول این پروژه ۲ کیلومتر است که با اتمام آن شاهد ارائه سطح سرویس مناسب به مترددین جاده ها خواهیم بود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تسهیل در عبور و مرور ،افزایش ایمنی سفر ومسافرو تسهیل در رفت وآمد استفاده کنندگان از جاده را از مزایای مهم اجرای این طرح در محور گرمی- اردبیل عنوان کرد.

هاشمی از اتمام عملیات روکش آسفالت و لکه گیری قطعه ۱ محور گرمی –بیله سوار محدوده انجیرلو تا روستای جهانخانملو خبرداد و بیان کرد: قطعه ۲ همین محورنیز از روستای گون پاپاق تا سه راهی گوگ تپه بطول ۴ کیلومتر در حال انجام است.

وی افزود:عملیات لکه گیری ۵ کیلومتر از محور گرمی- انجیرلو نیز به پایان رسیده و روکش آسفالت مسیر در روزهای آینده انجام خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در راستای ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی عملیات خط کشی ۲ هزار کیومتر از محورها با ۲۰ میلیارد تومان اعتباردر حال انجام است.

هاشمی خاطرنشان کرد:طبق برنامه ریزی های انجام یافته با تلاش راهداران عملیات آسفالت ۱۵۰ کیلومتر از راههای استان در همه شهرستان ها آغاز شده و برای این مهم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.