جامعه خیرین مدرسه‌ساز كشور از اهتمام و همراهی مردم، مسئولان و خیرین قدردانی کرد ✔️ناصر قفلی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در پیامی از همراهی و هم‌دلی مردم و خیرین در مشارکت در امر مدرسه‌سازی به جای صرف هزینه خرید تاج گل و پیامهاي ترحیم، قدردانی کرد. ✔️پس از اعلان آغاز جريان فرهنگي و […]

جامعه خیرین مدرسه‌ساز كشور از اهتمام و همراهی مردم، مسئولان و خیرین قدردانی کرد

✔️ناصر قفلی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در پیامی از همراهی و هم‌دلی مردم و خیرین در مشارکت در امر مدرسه‌سازی به جای صرف هزینه خرید تاج گل و پیامهاي ترحیم، قدردانی کرد.

✔️پس از اعلان آغاز جريان فرهنگي و ارزشمند عدم ارسال تاج گل و پیام‌های تسليت جهت مراسمات ترحيم و توصیه بر صرف هزینه‌های مربوطه در امور مدرسه‌سازی، استقبال بسيار خوبي از اين موضوع شد.

✔️با اعلام این خبر، تکافوی بسیار فراوانی در بین آحاد مردم، خیرین و مجامع خیرین مدرسه‌ساز استان‌ها ایجاد شد و هزینه‌های مربوط به خرید تاج گل و پیام‌های تسليت از اين پس در امر مدرسه‌سازی صرف خواهد شد.

✔️در چند روز گذشته جریان مشارکت در امر مدرسه‌سازی حتی به اندازه یک آجر، رونق فراوانی گرفته است و مردم با مراجعه به سایت ajorBajor.ir با پرداخت مبالغ اندک در ساخت مدارس سهیم شده‌اند.

✔️اینجانب به عنوان رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور از تمامی مردم، مسئولان و خیرین نیک اندیش که به این جریان پیوستند و به جای اهدای تاج گل ترحیم در مدرسه‌سازی مشارکت داشتند، صمیمانه تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.

ناصر قفلی
رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور