رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل خبر داد؛ اجرای بیش از ۲۲۰ برنامه فرهنگی از ابتدای سال تا کنون رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: از ابتدای سال تا کنون، بیش از ۲۲۰ برنامه فرهنگی در اردبیل اجرا شده است. به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل،اباصلت ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار […]

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل خبر داد؛
اجرای بیش از ۲۲۰ برنامه فرهنگی از ابتدای سال تا کنون
رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: از ابتدای سال تا کنون، بیش از ۲۲۰ برنامه فرهنگی در اردبیل اجرا شده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل،اباصلت ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ما تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۲۰ برنامه فرهنگی،۱۷۰ برنامه ورزشی و ۳۰ برنامه اجتماعی توسط سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل اجرا شده است.
وی با بیان اینکه همچنین در کنار این برنامه های فرهنگی، بیش از ۵۸ برنامه گردشگری، ۱۰۰ برنامه مذهبی بویژه در ایام ماه مبارک رمضان،۶۳ برنامه در حوزه سلامت،۱۲۰ برنامه کارآفرینی توسط فرهنگسراهای این سازمان برگزار شده است؛ افزود: تعداد برنامه های آموزشی برگزار شده نیز توسط مربیان این سازمان بیش از ۴۰۰ برنامه آموزشی برای زرده های سنی متفاوت بوده است.
رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل ادامه داد:این سازمان با تدوین تقویم فرهنگی و در راستای رسالت اصلی خود مبنی بر تقویت فعالیت های فرهنگی،اجتماعی و ورزشی در تمامی مناسبت های ملی و مذهبی برنامه های فرهنگی و هنری را پیش بینی کرده و اجرا خواهد کرد.
ابراهیمی با بیان اینکه تعداد برنامه های مشارکتی این سازمان با سایر نهادهای فرهنگی و اجتماعی و ورزشی نیز بیش از پیش است؛ گفت: در حوزه اجتماعی نیز تولید محتواهای فرهنگ شهروندی بصورت موشن گرافی و …در دستور کار است که منتشر خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به اینکه همایش سراسری ورزشهای روستایی و بومی محلی ۲۷ خرداد ساعت ۷ صبح با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در شورابیل برگزار خواهد شد؛ افزود: این همایش بصورت زنده از شبکه سه و پنج نیز پخش خواهد شد.
انتهای پیام/