۳۲۰ میلیارد ریال صرف پروژه‌های عمرانی و زیرساختی سرعین شد روح‌الله هدایت اظهارکرد: بودجه امسال شهرداری سرعین ۴۸۰ میلیارد ریال بود که ۳۲۰ میلیارد ریال آن محقق شده و در صورت صدور مجوزهای تملک دارایی و مابقی بودجه نیز محقق خواهد شد. وی به تقدیم بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری این شهر به شورای اسلامی این شهر […]

۳۲۰ میلیارد ریال صرف پروژه‌های عمرانی و زیرساختی سرعین شد

روح‌الله هدایت اظهارکرد: بودجه امسال شهرداری سرعین ۴۸۰ میلیارد ریال بود که ۳۲۰ میلیارد ریال آن محقق شده و در صورت صدور مجوزهای تملک دارایی و مابقی بودجه نیز محقق خواهد شد.

وی به تقدیم بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری این شهر به شورای اسلامی این شهر اشاره کرد و افزود: با توجه به میزان تورم موجود و افزایش چند برابری قیمت مصالح بودجه هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال برای شهرداری سرعین به شورای اسلامی شهر پیشنهاد شده که در صورت تصویب این شهر با حدود ۶ هزار نفر جمعیت شهری بعد از شهرداری اردبیل به لحاظ بودجه جایگاه دوم را در این استان خواهد داشت.

 

شهردار سرعین ادامه داد: حدود ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیارد ریال بودجه سال ۱۴۰۰ از محل تملک زمین و مجتمع تجاری شهرداری که در مرحله صدور پایان کار هست، محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: صرف ۵۰۰ میلیارد ریال برای اجرای پل بزرگ سرعین و مابقی برای پروژه‌های ناتمام عمرانی و زیرساخت‌های شهری برنامه‌ریزی شده است.

هدایت افزود: جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ شهرداری سرعین در شورای اسلامی شهر تا ۱۵ اسفندماه جاری برگزار می‌شود و امیدواریم توسط اعضای شورا به تصویب برسد.

شهر گردشگری سرعین به عنوان نگین گردشگری ایران در ۲۷ کیلومتری غرب اردبیل قرار دار د.

برچسب‌ها شورای شهر سرعین پروژه ساختمانی استان اردبیل اردبیل اعتبارات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور