افتتاح دادگاه عمومی بخش شاهرود همزمان با اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در جلسه شواری اداری بخش شاهرود قاضی بهزاد فرجام به عنوان رئیس دادگاه بخش شاهرود معرفی شد. به گزارش روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، همزمان با اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، دادگاه عمومی بخش شاهرود با حضور […]

افتتاح دادگاه عمومی بخش شاهرود همزمان با اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر
در جلسه شواری اداری بخش شاهرود قاضی بهزاد فرجام به عنوان رئیس دادگاه بخش شاهرود معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، همزمان با اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، دادگاه عمومی بخش شاهرود با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان ، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی ، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان ، امامان جمعه محترم شهرستان خلخال و شاهرود ، فرماندار خلخال و جمعی از مدیران و مسئولان افتتاح شد.
حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفته و اظهار داشت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در پیشرفت کشور و آغاز خدمتگذاری صادقانه و نوین است آنچانکه در طول تاریخ پس از انقلاب اسلامی شاهد تحولاتی شگرف و پیشرفت های چشمگیر در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بوده ایم که همه این موفقیت ها در سایه پیروزی انقلاب اسلامی و در سایه رشادت ها و از جان گذشتگی های فرزندان این مرز و بوم اتفاق افتاده است.
رئیس کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به همکاری انجام گرفته در خصوص ساختمان دادگاه شاهرود از تعامل و همکاری ویژه آموزش و پرورش استان قدردانی نمود.
وی با اشاره به افتتاح ساختمان دادگاه بخش شاهرود گفت: اهالی این منطقه مدت ها به دلیل بعد مسافت نسبت به مرکز و نبود حوزه قضایی دچار مشکل بودند لذا پس از پیگیری، همکاری و مساعدت های لازم از سوی مرکز این دادگاه امروز به بهره برداری می رسد تا مردم بتوانند از خدمات قضایی به نحو مطلوب بهره مند شوند.
رئیس کل دادگستری استان با اشاره به سیاست ها، اولویت ها و رویکردهای دستگاه قضایی، اجرایی نمودن مفاد سند تحول قضایی و اقدام بر اساس آن را بسیار مهم ذکر کرد و گفت: یکی از تأکیدات مهم در سند تحول قضایی، پیگیری جدی مقوله پیشگیری از وقوع جرم، استفاده از ظرفیت شوراهای حل اختلاف در ترویج و توسعه صلح و سازش در جامعه و نیز بهره مندی از ظرفیت فن آوری های نوین در ارایه خدمات الکترونیک قضایی به مردم می باشد که در این خصوص دستگاه قضایی استان تمام توان و تلاش خود را برای اجرایی نمودن جامع و کامل آن بکار می گیرد.
لزوم ارتباط و مشورت با امام جمعه محترم بخش در برطرف نمودن مشکلات، ارتباط و تعامل با دستگاه های اجرایی و مراجع نظامی و انتظامی، تکریم بیش از پیش اربابان رجوع و نیز ارتباط مستمر و مداوم با مردم از دیگر توصیه های رئیس کل دادگستری استان بود.

مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل