انتظار می رود،نمایندگان برای حذف مصوبه کمیسیون تلفیق تلاش کنند رئیس فراکسیون مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مورد مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر حذف معافیت مالیاتی مناطق آزاد گفت:تصمیمات خلق الساعه برای هر اقتصادی در دنیا مضر است. حاکمیت‌ها باید پایبند قول و قرارهای خود با سرمایه گذاران باشند و اگر […]

انتظار می رود،نمایندگان برای حذف مصوبه کمیسیون تلفیق تلاش کنند

رئیس فراکسیون مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مورد مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر حذف معافیت مالیاتی مناطق آزاد گفت:تصمیمات خلق الساعه برای هر اقتصادی در دنیا مضر است.

حاکمیت‌ها باید پایبند قول و قرارهای خود با سرمایه گذاران باشند و اگر پایبند نباشند، روی سرمایه گذار خارجی را در کشور خود نخواهند دید.

معصومه پاشایی بهرام گفت:  فراموش نکنیم سرمایه‌گذاری که وارد مناطق آزاد شده، به دنبال وعده‌هایی که ما داده‌ایم به این مناطق رفته است چرا که سرمایه‌گذاری در تهران و مراکز استان‌ها بسیار باصرفه‌تر از مناطق مرزی است.

مصوبه کمیسیون تلفیق در مورد مناطق آزاد، لایحه دولت است و مصوبه کمیسیون تلفیق نیست. دولت خواسته که مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد وضع شود، در واقع دولت این لایحه را ارایه داده و اکنون در کمیسیون تلفیق نیز مورد تصویب قرار گرفته است.

پاشایی بهرام گفت :

این موضوع نشانگر آن است که دولت برنامه خاصی برای مناطق آزاد ندارد، چرا که زیر تمام تعهدات خود  در قبال سرمایه‌گذار، می‌زند.