مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: مسائل پدافند غیرعامل با توجه به میزان مرزهای آبی استان و وجود منابع آبی متعدد لازم است با حساسیت ویژه‌ای دنبال شود.

به گزارش تایماز نیوز به نقل از  خبرنگار مهر، محمد الله‌بخش پیش از ظهر پنجشنبه در جمع کارمندان شیلات استان و با گرامی‌داشت هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: مسائل پدافند غیرعامل با توجه به میزان مرزهای آبی استان و وجود منابع آبی متعدد لازم است با حساسیت ویژه‌ای دنبال شود.

وی با اشاره به دگرگونی‌های روزمره زندگی بشر افزود: تلاش می‌کنیم زمینه آشنایی هرچه بیشتر همکاران و بهره‌برداران با مفاهیم، اهداف، رویکردها و راهبردهای مورد توجه برای رعایت اصول پدافند غیر عامل در بخش آبزی پروری و شیلات را فراهم کنیم.

مدیرکل شیلات استان اردبیل بیان کرد: امروز تأمین غذای سالم و تأمین امنیت غذایی مردم از مأموریت‌های اصلی اداره کل شیلات استان است که حوزه پدافند غیرعامل هم در بحث امنیت غذایی بسیار حائز اهمیت است.

الله‌بخش خاطر نشان کرد: اهمیت موضوع پدافند غیرعامل در بخش آبزی پروری برای تداوم امنیت غذایی همواره مورد توجه بوده و پدافند غیرعامل علاوه بر تثبیت وضعیت تولید محصولات شیلاتی، در توسعه پایدار و ارتقای تامین امنیت غذایی اثرگذار است.

وی با بیان اینکه شیلات به دلیل ارتباط مستقیم آبزیان با سلامت غذایی مردم از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: توجه به مسأله پدافند غیرعامل برای کاهش آسیب‌پذیری و افزایش پایداری و توان بازدارندگی بسیار مهم است.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر