نیروی انتظامی و پلیس راهور نقش بسزایی در توسعه شهر دارند در بازدید مشترک فرمانده نیروی انتظامی استان و شهردار اردبیل از پروژه های شهری مطرح شد:نیروی انتظامی و پلیس راهور نقش بسزایی در توسعه شهر دارند صبح روز پنجشنبه ۲۴ تیرماه سردار حسینی فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل  و دکتر لطف اللهیان شهردار اردبیل […]

نیروی انتظامی و پلیس راهور نقش بسزایی در توسعه شهر دارند

در بازدید مشترک فرمانده نیروی انتظامی استان و شهردار اردبیل از پروژه های شهری مطرح شد:
نیروی انتظامی و پلیس راهور نقش بسزایی در توسعه شهر دارند


صبح روز پنجشنبه ۲۴ تیرماه سردار حسینی فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل  و دکتر لطف اللهیان شهردار اردبیل به همراه فرماندهان شهرستانی و معاونان شهرداری اردبیل از پروژه های عمران شهری بازدید و در جریان پیشرفت و مراحل اجرایی این پروژه ها قرار گرفتند.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل، این بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی واقع در بزرگراه جام جم (محوراردبیل-آستارا) آغاز و پس از بازدید از تقاطع های غیرهمسطح آقاباقر و نیایش، در محل پروژه پل قدس به اتمام رسید. در این بازدید دکتر لطف اللهیان شهردار اردبیل به ارائه توضیحات لازم در مورد فعالیت های عمرانی شهرداری اردبیل در این تقاطع ها و هدف از اجرای آنها پرداخت.


سردار حسینی فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه شهرداری اردبیل، به همکاری نیروی انتظامی در اجرای پروژه های شهری اشاره کرد و گفت: فعالیت شهرداری اردبیل مکمل نیروی انتظامی است و پلیس راهور و فرماندهی نیروی انتظامی به واسطه مسائل ترافیکی موجود در محدوده پروژه های عمرانی در حال اجرا، کمک حال شهرداری اردبیل بوده و در خدمت مردم می‌باشد.


وی افزود: هدف از بازدید امروز که به دعوت شهردار اردبیل صورت گرفت، بررسی مراحل اجرایی پروژه های شهری بوده و امیدواریم با بهره برداری از پنج تقاطع غیرهمسطح در شهرستان اردبیل، شاهد وضعیت مطلوبی در بحث ترافیکی و توسعه شهری باشیم.


دکتر لطف اللهیان شهردار اردبیل نیز ضمن تشکر از زحمات عوامل نیروی انتظامی در پیشبرد پروژه های عمرانی شهری گفت: نیروی انتظامی و پلیس راهور نقش بسزایی در توسعه شهر دارند و اگر مشارکت، پشتیانی و همکاری این مجموعه خدوم نباشد تحقق توسعه شهر امکان پذیر نخواهد بود.


وی در ادامه درخصوص پیشرفت چشمگیر پروژه های عمرانی خاطر نشان کرد: مراحل اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح قدس رو به اتمام بوده و هم اکنون پیشرفت فیزیکی عرشه اصلی این پروژه ۹۵ درصد می‌باشد، هم چنین پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید حاج قاسم سلیمانی که در آبان ماه سال ۹۹ آغاز شده بود، ظرف مدت ۸ ماه بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. پروژه زیرگذر پل نیایش در مدت دو ماه حدود ۲۲ درصد و پروژه تقاطع آقاباقر نیز در مدت ۴۵ روز ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار اردبیل در پایان چنین اظهار کرد: در حال حاضر مجموعا حدود ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه عمران شهری در اردبیل در حال اجرا بوده و با تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها شاهد تاثیرات چشمگیری به لحاظ بهبود عبور و مرور شهری و توسعه سیما منظر شهری در کلانشهر اردبیل خواهیم بود./انتهای پیام